چهارشنبه 13 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: پيام تميز بازی کرد، بازيکنان‌مان را مبادله می‌کنيم، ايسنا

- واعظی‌آشتيانی پدر خانواده استقلال است

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: به دليل کسب ۳ امتياز بازی مقابل پيام بسيار خوشحال هستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)؛ امير قلعه نويی پس از برتری ۵ بر صفر تيمش در مقابل پيام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر که ۳ امتياز بازی را به دست آورديم که بسيار برای ما مهم بود. ضمن آن که پيام نيز با وجود مشکلاتی که داشت فوتبال تميزی را ارائه داد و حتی در دقايقی بر روی دروازه استقلال مشکلاتی را ايجاد کرد، با اين حال بسيار خوشحالم که تيم ما توانست سه امتياز بازی را به دست آورد، ضمن آنکه گل‌های بسياری را نيز به ثمر رسانديم اما آنچه که برای من اهميت دارد سه امتياز بازی و بعد تعداد گلها.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه‌نويی ادامه داد: ما در بازی در مقابل فولاد خوزستان تا همين اندازه موقعيت گل زنی داشتيم اما، اشتباهات داوری باعث شد تا بازی را واگذار کرديم. با اين حال معتقدم بازيکنان استقلال روز به روز بهتر می‌شوند و با دقت در زدن ضربات آخر به خصوص توسط آرش برهانی تيم ما راحت‌تر به گل می‌رسد.

قلعه نويی درباره‌ی سياوش اکبرپور نيز گفت: اکبر پور درتمامی بازيها برای استقلال خوب بازی می‌کند. اما در اين بازی به دليل آن که گل زنی کرد بيشتر به چشم آمد. اکبر پور در تمامی بازيها در کارهای تاکتيکی به خوبی شرکت می‌کند و در نفوذ کردن؛ پاس دادن و ايجاد موقعيت بسيار خوب کار می‌کند. گروه آناليز باشگاه استقلال ۴۸ ساعت پس از هر مسابقه گزارش تصويری از بازيکنان ارائه می‌دهد که در تمامی آنها سياوش اکبر پور عملکرد خوبی داشته است.

وی درباره‌ی جذب بازيکن خارجی نيز گفت: در هر صورت ما وضعيت فابيوبالا را بررسی کرديم و در نهايت به دليل شرايط پزشکی تا اندازه‌ای از جذب او منصرف شديم. اما با توجه به اين که استقلال درسه جبهه بايد به ميدان برود و بازيکنان ما بايد هر دو سه روز يک بار به ميدان بروند، هم‌چنان در خط ميانی و حمله به دنبال بازيکن جديد هستيم.

سرمربی تيم استقلال تهران درباره‌ی برخی اخبار پيرامون جدايی برخی بازيکنان از تيم استقلال نيز گفت: ما هيچ فهرست مازادی در تيم نداريم اما، امکان دارد با استفاده از قانون جديدی که سازمان ليگ در نظر گرفته و تيم‌هايی که فهرست‌شان پر نشده است می‌توانند به تبادل بازيکن با باشگاههای ديگر بپردازند، در برخی پست‌ها بازيکنان‌مان را با باشگاه‌های ديگر مبادله کنيم و اين گونه نقاط ضعف خود را برطرف کنيم. البته هنوز نام هيچ بازيکنی در اين زمينه مشخص نشده است.

قلعه‌نويی در پاسخ به سوالی پيرامون اظهارات ناصر حجازی؛ که مذاکره با عرفان اولرو مهاجم اين تيم را نوعی حاشيه سازی خوانده بود، نيز گفت: در همين هفته‌های آخير با هاشم بيگ زاده و فرهاد مجيدی از سوی باشگاه مس کرمان تماس گرفته شده است يا آنکه با ابراهيم تقی‌پور از طرف باشگاه‌های ديگر تماس گرفتند. آيا ما بايد اين موضوعات را جو سازی بخوانيم، در هر صورت نظريه جويباری مذاکراتی را با قائم مقام باشگاه ابومسلم داشته اما هنوز نه بازيکنانی که از استقلال می‌روند و نه بازيکنانی که به استقلال می‌آيند مشخص نشده‌اند.

قلعه نويی ادامه داد: در هر صورت من می‌دانستم زمانی که استقلال خوب نتيجه بگيرد، چنين صحبت‌هايی بيان می‌شود. من پس از ۳ - ۴ سال حضور در استقلال به اين مسائل عادت کردم.

در سال اولی که در استقلال بودم نيز هر زمان که تيم خوب نتيجه می‌گرفت چنين مسائلی به وجود می‌آمد اما، من ديگر به اين حرف‌ها عادت کردم.

قلعه‌نويی درباره‌ی احتمال حضور رضا عنايتی در تيم استقلال گفت: عنايتی بازيکنی است که سال‌های برای استقلال زحمت کشيده است و هر وقت که بخواهد به تيم خود بازگردد با کمال ميل از او استقبال می‌کنيم.

سرمربی استقلال در پايان درباره‌ی شايعه‌ی اختلاف نظرش با مديرعامل باشگاه استقلال تهران به دليل حضور در رختکن استقلال در بين دو نيمه‌ يکی از بازی‌های اين تيم نيز گفت: چنين چيزی صحت ندارد و واعظی آشتيانی تنها يک بار بين دو نيمه به رختکن استقلال آمد که در آن زمان نيز هيچ صحبت فنی نشد و چنين حرفهايی صحت ندارد. واعظی آشتيانی پدر خانواده استقلال است و به حل مشکلات تيم و اداره‌ی باشگاه کمک بسياری می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016