چهارشنبه 13 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خداحافظی پيام با ليگ برتر! سرمربی تيم فوتبال پيام خراسان: برای آخرين بار در ليگ برتر بازی کرديم، ايسنا

- وعده‌ها عملی نشد، ديگر در ليگ بازی نمی‌کنيم

سرمربی موقت تيم فوتبال پيام خراسان گفت: اين آخرين بازی تيم پيام در ليگ برتر بود که در آن به ميدان آمديم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ رضا حسين‌پور پس از شکست پنج بر صفر تيمش در بازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به قلعه‌نويی و بازيکنان استقلال برای کسب اين نتيجه تبريک می‌گويم اما تيم ما در يکی دو ماه گذشته بيش از سه چهار جلسه تمرين مفيد نداشته است اما با اين وجود بازيکنان پيام امروز تمام تلاش خود را انجام دادند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم. در هر صورت بيش از آنچه که در ميدان ديديد در توان ما نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در هر صورت از نظر فنی بحثی وجود ندارد چرا که استقلال به مراتب بهتر از ما بود اما بازيکنان پيام نيز به خوبی وظايف خود را انجام دادند هر چند که دو گل نيمه نخست سبب شد تا شيرازه تيم ما از هم بپاشد. با اين حال در نيمه دوم نيز نتوانستيم از موقعيت‌های خود استفاده کنيم و پنالتی هاشمی‌نسب نيز از دست رفت.

سرمربی موقت تيم پيام درباره مشکلات مالی اين تيم نيز گفت: در هر صورت به ما قول داده بودند که اين مشکلات برطرف شود اما اين اتفاق رخ نداد و در حال حاضر بازيکنان غيربومی پيام در تهران می‌مانند و تنها بازيکنان مشهدی به مشهد بازمی‌گردند که با اين شرايط بعيد می‌دانم ديگر پيام در ليگ برتر به ميدان برود.

وی درباره شرايط غيرحرفه‌ای تيم فوتبال پيام نيز گفت: قبل از بازی مقابل راه‌آهن مسئولان باشگاه به ما وعده دادند که مشکلات تا زمان بازی با استقلال برطرف می‌شود و ما به همين دليل تا امروز به ميدان آمديم اما ديگر پيام در ليگ برتر بازی نمی‌کند چرا که وعده‌های مالی عملی نشده است.

پورحسينی درباره حضورش بر روی نيمکت تيم پيام نيز گفت:‌ خداداد عزيزی از بازی با راه‌آهن ديگر بر روی نيمکت حضور پيدا نکرد و پورمسلمی مربی ديگر تيم نيز به دليل مشکلات مالی تيم را ترک کرده و به همدان رفته است.

وی در پايان درباره ارتباط تلفنی سرپرست تيم پيام با خداداد عزيزی در طول بازی نيز گفت: سرپرست پيام با خداداد صحبت نمی‌کرد.





















Copyright: gooya.com 2016