شنبه 16 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زيدان: از رفتار خود در جريان فينال مسابقه‌هاي جام جهاني سال ‪ ۲۰۰۶‬مقابل تيم ملي فوتبال ايتاليا پشيمانم، یوفا

زين‌الدين زيدان اسطوره فوتبال فرانسه ضمن ابراز پشيماني از اتفاقي كه در فينال جام جهاني سال ‪ ۲۰۰۶‬روي داد، از استفاده از ماده نيروزاي كراتين در هنگام بازي در تيم يوونتوس ايتاليا خبر داد.

به گزارش یوفا: ستاره سابق تيم‌هاي ملي فوتبال فرانسه، رئال مادريد و يوونتوس در گفت و گو با روزنامه لو پارسين اعتراف كرد كه از رفتار خود در جريان فينال مسابقه‌هاي جام جهاني سال ‪ ۲۰۰۶‬مقابل تيم ملي فوتبال ايتاليا پشيمان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در آن مسابقه با ماركو ماتراتزي درگير شد و پس از اينكه ضربه‌اي را با سر به سينه او وارد كرد، از زمين اخراج شد. اين حركت زيدان، دنيا را شوكه كرد.

زيدان در اين‌باره گفت: خيلي بد فوتبالم را تمام كردم. در آن زمان مادرم بيمار و در بيمارستان بستري بود اما من سعي كردم رفتارم را توجيه كنم.

وقتي به رختكن برگشتم احساس خلاء مي‌كردم. اصلا پايان زيبايي نبود. به من توهين شد اما واكنش من درست نبود.

وي در ادامه از روزهايي گفت كه در يوونتوس، استفاده از ماده نيروزاي كراتين رواج داشته است.

بسياري، رسوايي دوپينگي را كه ‪ ۱۰‬سال پيش براي اين باشگاه روي داد، به خاطر دارند اما آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ (وادا)، تيم يوونتوس را از هرگونه تخلفي تبرئه كرد.

زيدان اظهار داشت: دوپينگ چيز بدي است. ما عادت داشتيم در تورين، كراتين مصرف كنيم. اين عمل در فرانسه غيرقانوني بود اما در ايتاليا نه. فكر نمي كردم ماده خطرناكي باشد.

زيزو كه مدتي است از فوتبال دور شده، احتمال مربيگري در آينده را رد نكرد و گفت: در حال حاضر نه اما شايد ظرف ‪ ۱۰‬سال آينده اين كار را كردم.





















Copyright: gooya.com 2016