سه شنبه 19 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايلی کهن: رياست سازمان تربيت بدنی کمترين پست برای من است، گل پرسپوليس آفسايد بود، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال سايپا گفت:با توجه به سوابقم در ورزش و تحصيلاتم که مرتبط با اين رشته است ،رياست سازمان تربيت بدنی کمترين پست برای من است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری فارس ،محمد مايلی کهن بعد از تساوی يک بر يک برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت:از رسانه ها تشکر می کنم زيرا در مدتی که در فوتبال حضور نداشتم مصاحبه های خوبی از من منتشر کردند که همه آنها حرف خودم بود .هر چند برخی در ايران مصاحبه می کنند و حتی مصاحبه تلويزيونی را ۱۰دقيقه بعد تکذيب می کنند اما من اين گونه نيستم.
مايلی کهن در خصوص سايپا اظهار داشت: فط سه جلسه با اين تيم تمرين کرده ام و و مشکلات تيم را متوجه شدم. اين تيم از نظر بدنی مشکل دارد و در ديدار با پرسپوليس نيز در نيمه اول بازی برابری را به نمايش گذاشتيم اما در نيمه دوم به دليل ضعف بدنی دچار مشکل شديم . بايد با اين تيم کار بيشتری انجام شود. البته جا دارد از رضا فروزانی و مربيان گذشته اين تيم تشکر کنم.
سرمربی سايپا در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد:گل پرسپوليس کاملا آفسايد بود. تيم ما از نحوه قضاوت تيم داوری اين مسابقه متضرر شد.البته در فوتبال ما شرايط عجيب و غريب است .در نيم فصل تمام دنيا مسابقات تعطيل می شود اما در فوتبال ما اين گونه نيست.
مايلی کهن در خصوص ممنوع المصاحبه بودن خودش گفت: خبرنگاران از من سوال می کنند و من هم جواب می دهم آنها می توانند اين کار را نکنند.من برای گفتن يک تاتی تاتی مورد مواخذه قرار گرفتم.
سرمربی سايپا در مورد دستيارانش اظهار داشت: در حال حاضر نادر فرياد شيران و بهرامی نژاد دستيارانم در اين تيم هستند.
مايلی کهن درمورد بازيکنان تيمش تصريح کرد:بازيکنان جوان خوبی در اين تيم هستند .من امروز برای نخستين مرتبه به رضا محمودی بازی دادم .در تعطيلات تلاش می کنيم مشکلات تيم را برطرف کنيم.
سرمربی اسبق تيم ملی با انتقاد از برنامه های ليگ برتر گفت:اهداف برخی از برنامه های ما مشخص نيست .در همه جای دنيا ليگ برای تيم ملی است اما در ايران تيم ملی برای ليگ است و برنامه های خود را بر اساس تيم ملی طراحی می کنيم.
سرمربی سايپا در خصوص اين که با سفارش رئيس جمهور سرمربی اين تيم شده است اظهار داشت: در نشست خبری پس از مسابقه بايد فقط در مورد مسابقه صحبت کرد و اين جا محلی نيست که در مورد رئيس جمهوری محترم صحبت کرد ا.يشان بايد به مشکلات بزرگتر رسيدگی کنند.
وی ادامه داد:من ۱۴ سال مربيگری کرده ام ودر بيش از ۵۰ مسابقه روی نيمکت تيم ها به عنوان سرمربی نشسته ام. با علی پروين بهترين نتايج را در پرسپوليس گرفته ام و با توجه به سوابقم رياست سازمان تربيت بدنی کمترين پست برای من است.
مايلی کهن در خصوص اين که خطا بر روی توره پنالتی بود يا نه گفت: من داور نيستم که در اين زمينه صحبت کنم.





















Copyright: gooya.com 2016