سه شنبه 3 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناصر حجازی: در فوتبال ايران كلّاش نباشی، خانه‌نشين می‌شوی، روزنامه ورزشی گل

مهدي اسماعيل‌پور

ناصر حجازي كه حالا از شرايط حاكم در فوتبال ايران ناراضي و دلخور است، فوتبال امارات و تيم‌هاي اين كشور را نشانه رفته و عزم آن سوي آب‌هاي خليج فارس را دارد. علاوه بر اين حجازي در سفر آتي خود قصد دارد مسايلي چون حضور در تيزرهاي تبليغاتي و همكاري با شبكه‌هاي ورزشي از جمله دوبي اسپورت را نيز مورد بررسي و مذاكره قرار دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ناصرخان! شنيديم قيد حضور در كلاس‌هاي مربيگري را زديد؟

بله، واقعا تاسف‌آور است به من مي‌گويند براي حضور در كلاس‌ها بايد يك ميليون و سيصد هزار تومان بدهم. سال‌ها براي فوتبال اين مملكت زحمت كشيدم و بهترين دروازه‌بان قرن آسيا هستم آن وقت جاي آنكه ما را حلوا حلوا كنند و تحويل بگيرند و از خدا بخواهند كه من و امثال من در اين كلاس‌ها شركت كنيم مي‌گويند پول بده وگرنه نمي‌تواني در كلاسي شركت كني.

شما هم حاضر به پرداخت اين پول نشديد؟

معلوم است كه از اين پول‌ها نمي‌دهم. قيد شركت در اين كلاس را زدم.
اين كلاس‌ها زير نظر فدراسيون برگزار مي‌شود؟

نه به شكل مستقيم، اما كميته آموزش زير نظر فدراسيون فعاليت مي‌كند.
جريان دعوت باشگاه الشباب از شما چيست؟

براي انتخاب مرحله نهايي و فينال بهترين بازيكن سال‌ آسيا پنجم ژانويه (دوشنبه 16 دي) به امارات مي‌روم. ششم ژانويه اين مراسم برگزار مي‌شود و بايد هفتم به تهران برگرديم اما براي رسيدگي به يكسري كارها در امارات مي‌مانم كه از جمله آن همين دعوت باشگاه الشباب است.

به عنوان ميهمان افتخاري مي‌رويد يا خبرهاي ديگري در پيش است؟

اجازه دهيد اول بروم و صحبت‌ها انجام شود پس از آن در خصوص نحوه فعاليت خود در امارات توضيح خواهم داد. در فوتبال ايران كه ما را تحويل نمي‌گيرند. در ايران به امثال حجازي كار نمي‌دهند. اگر صداقت داشته باشي، كلاش نباشي و بخواهي سالم كار كني در فوتبال ايران جايي نخواهي داشت. اگر اهل يكسري زدوبندها و برنامه‌ها نباشي بايد مثل حجازي خانه‌نشين شوي. نه تنها در فوتبال كه در ساير رشته‌ها هم به اين شكل است. صداقت و راستگويي در ايران خريدار ندارد.

پس از هيچ تيم داخلي پيشنهاد نداريد؟

نه، به حجازي در مملكت خودش كار نمي‌دهند و تحويلش نمي‌گيرند چون هنوز يكسري كارها را بلد نيست و يا انجام نمي‌دهد. بايد بنشينم و اين كارها را از برخي آقايان ياد بگيريم. ما بايد از پاي تلويزيون فوتبال را دنبال كنيم. اما جالب اينكه در خارج از اين مملكت ما را تحويل مي‌گيرند.

بحث همكاري شما با شبكه دوبي اسپورت به كجا كشيد؟

در اين سفر پيرامون اين موضوع و نحوه ادامه همكاري صحبت خواهد شد.
شنيديم چند پيشنهاد براي حضور در تيزرهاي تبليغاتي داريد، آيا قبول مي‌كنيد؟

اجازه دهيد اول به امارات بروم و مذاكرات انجام شود پس از آن به تمام اين سوال‌ها پاسخ خواهم داد. اما بله احتمال دارد در تيزر تبليغاتي جديدي شركت كنم. البته هنوز نهايي نشده و بايد مذاكره كنيم تا ببنيم چطور مي‌شود.
كار انتخاب بهترين بازيكن سال آسيا به كجا كشيد؟

همانطور كه گفتم مرحله نهايي آن پنجم ژانويه برگزار مي‌شود. به احتمال زياد از بين پارك جي‌سونگ، بازيكن كره‌اي منچستريونايتد، شونسوكه ناكامورا، بازيكن ژاپني سلتيك اسكاتلند و ياسوهي‌تو اندوي كه به عنوان بهترين بازيكن ژاپن انتخاب شد يك نفر انتخاب مي‌شود.

پس جايزه 100 هزار دلاري براي شرقي‌هاست؟

از غرب آسيا هم نفراتي چون جواد نكونام و جباروف حضور داشتند كه راي نياوردند.

شما به چه كسي راي داديد؟

راي مخفي من براي پارك جي‌سونگ بود. فكر نكنم در شرايط حاضر كسي از او بهتر باشد.

در آخر، خبر داريد امير قلعه‌نويي هم مانند شما به امارات دعوت شده است؟

نه از دعوت شدن كسي خبر ندارم.





















Copyright: gooya.com 2016