یکشنبه 8 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی فوتبال ایران مغلوب تیم منتخب گالیسیا شد، مهر

تیم ملی فوتبال کشورمان در تنها دیدار تدارکاتی خود در اردوی چهار روزه اسپانیا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم منتخب منطقه گالیسیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار شب گذشته در ورزشگاه ریازور شهر لاکرونیا در حضور حدود 8 هزار تماشاگر برگزار شد و در نهایت به پیروزی 3 بر 2 تیم میزبان انجامید.

در این بازی تیم منتخب منطقه گالیسیا توسط ناچو نوو در دقایق 23 و 59 و لوسادا در دقیقه 66 به گل رسید و تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در دقیقه 32 توسط آرش برهانی و در دقیقه 82 توسط محمدرضا خلعتبری به گل دست یافت. زارع تنها بازیکن اخطاری تیم کشورمان در این مسابقه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رحمتی(46 طالب لو)، کعبی( 80 منتظری)، بنگر(46 حسینی)، قربانی، اشجاری(55 پژمان نوری)، غلام نژاد(78 حاجی صفی)، نوری(65 بائو)، زارع (55 کیانوش رحمتی)، خلعتبری(83 خالقی فر)، رضایی(80 سیدصالحی) و برهانی(64 رافخایی) مردانی بودند در این دیدار برای تیم ایران به میدان رفتند.

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از انجام این دیدار ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی (12:30 به وقت تهران) با پروازی مستقیم از شهر لاکرونیا راهی بارسلون می شوند و پس از توقف کوتاه در فرودگاه این شهر، با پروازی مستقیم راهی فرودگاه امام خمینی(ره) تهران می شوند.

دايي: با اين جوانان به آينده اميدوار شدم، فارس

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: با داشتن چنين جواناني صعود به جام جهاني بسيار محتمل است.

علي دايي پس از شكست 3 بر 2 برابر منتخب گاليسيا در گفت و گو با خبرنگار اعزامي فارس به اسپانيا، اظهار داشت: با داشتن چنين جوانان با انگيزه و فعال به آينده اميدوار شدم. ما به غير از 20 دقيقه اول نيمه دوم بسيار خوب بازي كرديم. بازيكنان من بايد باتجربه‌ شوند. اين بازي به من كمك كرد تا بسياري از جوانان خود را بهتر بشناسم.

علي دايي درمورد ارزيابي خود از تيم گاليسيا گفت: آنها خيلي خوب بازي كردند. گاليسيا در دقايقي از بازي كنترل را در دست گرفت. وقتي اسپانيا قهرمان اروپا مي شود معلوم است كه در تمام ايالت‌هايش بايد تيم‌هاي خيلي خوبي داشته باشد. گاليسيا يكي از همين ايالت‌هاست.

علي دايي در مورد ناچو نوو بازيكني كه2 گل گاليسيا را به ايران زد گفت: او يكي از بازيكنان خوب گاليسيا است . بي‌جهت نيست كه در گلاسكو رنجر اسكاتلند بازي مي‌كند.

علي دايي درباره ارزيابي كلي از اردوي اسپانيا گفت: به بسياري از اهداف خود دست يافتم. اميدوارم اين بازي‌ها باز هم در آينده تكرار شود و البته ديگر خبري از برخي بي‌نظمي‌ها و ناهماهنگي‌ها نباشد.





















Copyright: gooya.com 2016