یکشنبه 8 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست ممفیس در وقت اضافه - نیمکت نشینی ملی پوش ایران، مهر

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز در حالی سی‌امین دیدار خود در مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا را واگذار کرد که حامد حدادی فرصت بازی در این دیدار را به دست نیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ممفیس گریزلیز بامداد امروز در پایان سی‌امین دیدار خود در مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) با نتیجه 106 بر 103 مغلوب "توئولوز" شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دراین بازی نتیجه تلاش بازیکنان دو تیم در پایان وقت قانونی مسابقه به تساوی 90 بر 90 منجر شد. دو تیم در پایان نخستین وقت اضافه هم به نتیجه تساوی دست یافتند اما درنهایت بازیکنان توئولوز موفق به کسب پیروزی شدند. نتیجه کامل دیدار دو تیم ممفیس گریزلیز و توئولوز به این شرح است:

ممفیس 103 - توئولوز 106
(18 بر 23)، (31 بر 19)، (17 بر 24)، (24 بر 24)، (9 بر 9) و (4 بر 7)

حامد حدادی ملی پوش بسکتبال کشورمان که اخیرا با تصمیم "کریس والاس" مدیرعامل باشگاه ممفیس به تیم بسکتبال این باشگاه بازگشت، برای برگزاری دیدار امروز در لیست بازیکنان قرار گرفته بود اما فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز سی و یکمین دیدار خود در مسابقات بسکتبال NBA را بامداد سه شنبه مقابل "سن آنتونیو اسپرز" برگزارمی کند. پیکارهای بسکتبال حرفه ای آمریکا در دو منطقه کنفرانس غرب و شرق برگزار می شود.

تیم ممفیس در حال حاضر با 20 باخت و 10 برد در رده دهم جدول مسابقات کنفرانس غرب قرار دارد. در این جدول تیم "لس آنجلس لیکرز" صدرنشین است. رده نخست مسابقات کنفرانس شرق هم در اختیار "بوستون" است.





















Copyright: gooya.com 2016