جمعه 6 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

ورزش پايه ايران، کودکی يتيم برسر راه، فرامرز کوشان

از سخنان مختلف مسئولان "کميته ورزش‌های پايه‌ای و مدال آور" چنين بر می آيد، که هدف همان قهرمانی و کسب مدال در مسابقات بين المللی، با توجه به نقش سياسی اين افتخارت در صحنه بين المللی است و ورزش پايه تنها تا جايی مورد توجه است که به کسب مدال کمک کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تيم ملی اميد ۱۰ روز ديگر معرفی می‌شود! ايسنا

کفاشيان: شانس مربيان بيکار بيشتر است
نظر ما برای داربی داور ايرانی است
مصطفوی دبيرکل نمی‌شود

درحالی که بهرام افشارزاده از اعلام نام سرمربی تيم ملی اميد در جلسه‌ی يک‌شنبه خبر داده بود، رييس فدراسيون فوتبال گفت: در اين جلسه تنها برنامه‌های گزينه‌ها را مورد بررسی قرار خواهيم داد.

علی کفاشيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهارکرد: پنج گزينه موردنظر فدراسيون فوتبال هستند و ما قرار است برنامه‌های اين پنج گزينه را تا يک‌شنبه دريافت کرده و در جلسه‌ی يک‌شنبه کميته‌ی تيم‌های ملی برنامه‌های اين گزينه‌ها را مورد بررسی قرار خواهيم داد اما، نام سرمربی تيم اميد در اين جلسه مشخص نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: پس از تجزيه و تحليل برنامه‌های گزينه‌ها هر يک از برنامه‌هايی که شرايط بهتری داشتند را به صورت دقيق‌تر مورد ارزيابی قرار می‌دهيم و پس از گفت‌وگو با گزينه‌ی موردنظر شرايط دو طرف سنجيده خواهد شد. ممکن است هر يک از طرفين شرايطی داشته باشند. بنابراين بايد پس از بررسی برنامه‌ها گفت‌وگويی را با گزينه‌ی موردنظر انجام داده و در نهايت سرمربی تيم اميد را مشخص کنيم. پيش‌بينی من اين است که ظرف ۱۰ روز آينده سرمربی تيم اميد مشخص خواهد شد.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که کداميک از گزينه‌ها شانس بيشتری برای سرمربی‌گری در تيم اميد دارند، گفت: به نظر من اگر مربی شاغل در ليگ برتر را انتخاب کنيم، ممکن است باشگاه مربوطه با انتقال مربی به تيم اميد موافقت نکند. بنابراين شانس مربيانی که در حال حاضر در جايی فعال نيستند، بيشتر است. البته ممکن است با تعامل بتوان نظر مثبت باشگاه را هم برای انتقال مربی‌اش به تيم اميد جلب کرد.

کفاشيان درباره‌ی داور داربی تهران گفت: نظر ما اين است که داور اين بازی ايرانی باشد و ما اين مساله را به کميته‌ی داوران هم اعلام کرده‌ايم اما، ممکن است مانند بازی رفت شرايطی به وجود بيايد که نتوانيم از داوران ايرانی استفاده کنيم.

وی با رد شايعه‌ی حضور داريوش مصطفوی در فدراسيون فوتبال به عنوان دبيرکل گفت: اين خبر شايعه‌ای بيش نيست و نبی همچنان به عنوان دبيرکل فدراسيون فوتبال به کار خود ادامه خواهد داد.

کفاشيان درباره‌ی بدهی فدراسيون فوتبال به داوران گفت: بدهی داوران تا پايان سال ۸۶ پرداخت شده و تنها بدهی امسال باقی مانده که با تدابيری که خواهيم انديشيد اين بدهی را هم پرداخت خواهيم کرد.

وی درپاسخ به اين سوال که فدراسيون فوتبال چقدر بدهی دارد؟ گفت: اعلام مبلغ بدهی درست نيست اما، برخی از بدهی‌های گذشته پرداخت شده اما، به دليل اينکه کارهای اجرايی در فدراسيون پيش می‌رود، طبيعی است که بدهی‌های جديدی هم به وجود می‌آيد.

درحالی رييس فدراسيون فوتبال از انتخاب تيم اميد تا ۱۰ روز آينده خبر می‌دهد که از بيژن ذوالفقارنسب، حميد استيلی، منصور ابراهيم‌زاده، پرويز مظلومی و مجيد جلالی به عنوان گزينه‌های مربی‌گری تيم اميد نام برده می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016