سه شنبه 17 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهل و يکمين سالگرد مرگ تختی در ابن‌بابويه برگزار شد، ايسنا

چهل و يکمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در ابن بابويه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مردم علاقه‌مند به جهان پهلوان غلامرضا تختی چهل‌و يکمين سالگرد مرگ او را مانند سال‌های قبل با شکوه هرچه بيشتر برگزار کردند که مصادف شدن اين روز با تاسوعای حسينی نيز باعث شده بود تا هيات ها و عزاداران حسينی نيز در ابن بابويه به عزاداری بپردازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سال گذشته در روز ۱۷ دی، مقبره جهان پهلوان تختی به صورت نيمه کاره ساخته شده بود که امسال ساخت مقبره به پايان رسيد و سرانجام مزار جهان پهلوان به شکل آبرومندی درآمد.

هم‌چنين در نزديکی ابن بايويه زورخانه‌ای با نام تختی احداث شده و قرار است يک باشگاه کشتی و استخر سرپوشيده نيز با نام جهان پهلوان تختی در نزديکی ابن بابويه تاسيس شود که زمين مورد نظر توسط شهرداری شهر ری خريداری شده و به زودی احداث آن آغاز می‌شود.

مهدی تختی(برادر بزرگ تختی)، عبدالله موحد، دکتر حسن غفوری فرد، سردار طلايی، بهرام افشارزاده، منصور مهدی‌زاده، محمدعلی صنعت‌کاران، محمدرضا يزدانی خرم، محمود و حسين ملاقاسمی، محمد خادم، منصور برزگر، رضا سوخته‌سرايی، محمدرضا توپچی، اکبر حيدری، جواد رفوگر، عباس جديدی، حسين اجاقی و محسن کاوه از جمله نفرات حاضر در جمع پرشمار پيشکسوتان و مسئولان حاضر در اين مراسم بودند.





















Copyright: gooya.com 2016