سه شنبه 17 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی واعظی، پس از تهديد شدن از سوی افراد ناشناس: شايد فوتبال را کنار بگذارم، فارس

خبرگزاری فارس: دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با شرايط به وجود آمده شايد ديگر فوتبال بازی نکنم.

مهدی واعظی پس از تهديد شدن از سوی افراد ناشناس در گفت و گو با خبرگزاری فارس، عنوان کرد: برای اين فوتبال متاسف هستم. وقتی که می بريم و قهرمان می شويم هيچ کس نيست که به ما تبريک بگويد. کافی است يک بار اشتباه کنيم تا همه عليه ما شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به تهديد شدن از سوی افراد ناشناس گفت: شب گذشته چند نفر تماس گرفتند و هر چه لايق خودشان بودند به من و خانواده ام گفتند.
واعظی تصريح کرد: اين موضوع را از طريق مراجع قانونی پيگيری خواهم کرد. تا زمانی که خاطيان را شناسايی نکنم دست از تلاش بر نمی دارم.
اين دروازه بان اضافه کرد: از طريق قانونی بلايی سرشان خواهم آورد که فراموش نکنند. متاسفانه در کشور ما برخی شرکت‌های مخابراتی بدون ثبت مدارک، شماره را در اختيار افراد قرار می دهند و به دنبال آن چنين مشکلاتی به وجود می آيد.
واعظی ياد آور شد: فوتبال ارزش اين را ندارد که به خانواده ام توهين شود. من تحمل شنيدن چنين چيز‌هايی را ندارم. به همين دليل شايد فوتبال را برای هميشه کنار بگذارم.
وی تاکيد کرد: بارها در ورزشگاه مورد بی احترامی و فحاشی قرار گرفتم، اما اين بار قضيه فرق می کند. افراد ناشناس خانواده ام را تهديد کرده اند. معتقدم فوتبال ارتباطی به اين ندارد که به خانواده يک بازيکن توهين شود.
واعظی عنوان کرد: ارزش خانواده برای يک نفر بيشتر از اين است که بخواهد به خاطر فوتبال آن را از دست دهد. برای آنهايی که همه چيز را در فوتبال می بيينند و برايشان مهم نيست که خانواده ها چه شرايطی دارند؛ متاسفم.
وی ادامه داد: چه دليلی دارد که افراد ناشناس با خانه ما تماس بگيرند. آنها اگر حرفی دارند سر تمرين به خودم بگويند.
اين دروازه بان در مورد بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: روز خوبی را پشت سر نگذاشتيم. ذوب‌ آهن تيم بسيار خوبی است و در روزی که ما بد بوديم از موقعيت‌هايش به خوبی استفاده کرد.
واعظی در مورد عملکرد خودش گفت: قبول دارم که مقصر بودم. به دليل دوری از ميادين فوتبال تمرکز لازم را نداشتم و نتوانستم به خوبی از دروازه پرسپوليس حفاظت کنم.
دروازه بان پرسپوليس خاطر نشان کرد: می دانم هواداران با اين شکست ناراحت شده اند اما هنوز کار تمام نشده است و فرصت برای جبران باقی است.
واعظی در مورد شعار هواداران پرسپوليس عليه پيروانی گفت: نبايد اين کار صورت گيرد. پيروانی برای پياده کردن برنامه هايش زمان می خواهد. بايد به اين مربی فرصت داد.





















Copyright: gooya.com 2016