جمعه 20 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان علی دايی و سرمربی تيم ملی فوتبال چين پس از ديدار امروز، ايرنا

دايی:‌ دراکثر دقايق حاکم بر بازی بوديم

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران پس از پايان ديدار تيم ملی با چين، گفت: بازی خوبی بود و بازيکنان ما هم خوب فوتبال بازی کردند بطوريکه در اکثر دقايق بازی حاکم بر توپ وميدان بوديم.

به گزارش ايرنا، " علی دايی" ضمن بيان اين مطلب، افزود:‌از بازی بازيکنان رضايت کامل دارم آنها هر آنچه را که خواسته بوديم در درون زمين به اجرا گذاشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تصريح کرد: طبق برنامه طراحی شده، بنا داشتيم پيش از بازی با کره با يک تيم از شرق آسيا فوتبال بازی کنيم و به نظرم چين انتخاب مناسبی در اين ارتباط بود.
دايی افزود:‌ فوتبال چين بعداز رقابت های عمان پيشرفت های خوبی کرده است و امروز هم يک تيم دست و پا بسته نبود.
وی درخصوص عدم استفاده از بازيکنان شاغل در ليگ های خارجی نيز، گفت: به علت اينکه اين بازی های درتقويم جهانی و آسيايی فوتبال قرار ندارند نمی توانيم از لژيونرها استفاده کنيم از اينرو مقابل سنگاپور نيز از اين بازيکنان بهره نخواهيم برد.
دايی درمورد " روته مولر" کمک مربی تيم ملی نيز، گفت: مولر برای کمک به فوتبال ايران به اينجا آمده است و تنها با نظر کميته تيم های ملی ايران را ترک خواهد گفت.
سرمربی تيم ملی در پاسخ به اين سووال که تيم چين با تمامی بازيکنان خود به ايران نيامده است‌؛ گفت: اين تيم اصلی چين است که مقابل سوريه نيز با همين ترکيب بازی خواهند کرد، نمی دانم چرا برخی از خبرنگاران داخلی در نظر دارند موفقيت های تيم ملی را لوث کنند.
" دايی" درخاتمه خاطر نشان کرد: با انجام بازی های تدارکاتی نقاط ضعف خود را بهتر شناسايی کرده و با رفع آنها به طور قطع در بازی های رسمی بهتر از اين ظاهر خواهيم شد.

***

سرمربی تيم ملی چين:‌ ايران در بازی های ترکيبی بهتر از ما بود

سرمربی تيم ملی چين گفت: بازی خوبی را امروز از دو تيم شاهد بوديم اما معتقدم تيم فوتبال ايران درکار های ترکيبی بهتر از تيم ما بود.

به گزارش ايرنا، "‌لين تای شنگ" بعد از باخت ۳ بر ۱ تيمش مقابل تيم ملی فوتبال ايران، در گفت و گو با خبرنگاران، افزود:‌تيم ايران در بازی های فيزيکی نيز خوب نشان داد و با اتکا با کار ترکيبی و بازی فيزيکی توانست در نيمه نخست ۲ گل وارد دروازه ما کند.
وی افزود:‌پس از دريافت اين دو گل در نيمه نخست، تمرکز بازيکنان ما از دست رفت و بازيکنان ما بازی را تمام شده فرض کردند.
سرمربی تيم فوتبال چين، تصريح کرد: در بين دو نيمه با صبحت هايی که با بازيکنان انجام داديم روحيه از دست رفته را باز يافتند بطوريکه در نيمه دوم بازی بهتری را از بازيکنان چينی شاهد بوديد.
تای شنگ با بيان اينکه تيم ملی چين تعدادی از لژيونر های خود را در ترکيب نداشت، افزود: به علت اينکه اين بازی در تقويم آسيايی و جهانی به ثبت نرسيده بود، نتوانستيم از آنان استفاده کنيم.
وی تاکيد کرد اين تيم اصلی چين است و با همين نفرات به ديدار تيم ملی سوريه خواهيم رفت.
" تای شنگ" درخصوص برنامه های فدراسيون فوتبال چين نيز گفت: با توجه به رشد سريع فوتبال در جهان برنامه وسيعی برای جوانان و نوجوانان داريم و آنرا به شدت دنبال می کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016