پنجشنبه 19 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيماری آنفولانزا کاروان تيم ملی فو تبال چين را، قبل از ديدار دوستانه با ايران، با مشکل مواجه کرده است، فارس

خبرگزاری فارس: بازيکنان تيم ملی فوتبال چين قبل از رويارويی با تيم ملی ايران به دليل بيماری آنفولانزا با مشکل روبرو شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از خبرگزاری چين، تيم های ملی ايران و چين فردا در ورزشگاه آزادی ديدار دوستانه ای را برگزار خواهند کرد.
به تازگی بيماری آنفولانزا به کاروان تيم ملی چين حمله کرده و علاوه بر خستگی بازيکنان که به دليل فشردگی مسابقات ليگ باشگاهی گريبانگير اين تيم شده بود،‌ اکنون بيماری نيز آنها را با مشکلات عديده ای مواجه کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خبرگزاری چين در اين زمينه خبر داد: ۶ تن از بازيکنان ثابت اين تيم به دليل بيماری آنفولانزا نمی توانند تيم ملی کشورشان را همراهی کنند و آنها سعی دارند با آزمايش نفرات جديد، تيمشان را برای رويارويی با ايران روانه ميدان کنند.
تيم ملی چين برای حضور قدرتمندانه در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت های ۲۰۱۱ آسيا اردوی دو هفته ای را در شانگهای برگزار کرد؛ ‌اما در آستانه سفر به تهران ويروس آنفولانزا به کاروان آنها حمله کرد تا کادر فنی اين تيم به شدت نگران آينده شود.

***

ژونگ بنگ: بيماری آنفولانزا ما را نگران کرده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم ملی چين در آستانه رويارويی با تيم ملی ايران گفت: ويروس آنفولانزا در اردوی چين مرا نسبت به ديدارهای بعدی خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسيا مردد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از خبرگزاری چين، ووژی ژونگ بنگ درباره مشکلات اخير در اردوی تيم ملی فوتبال چين برای انجام ديدار دوستانه با تيم ملی ايران اظهار داشت: هرگز اين انتظار را نداشتيم که بيماری آنفولانزا به کاروان ما حمله کند.بدون شک اين ويروس تاثير بدی روی تيم ملی گذاشته و روند تمرينی تيم را تغيير خواهد داد.
وی ادامه داد: در ديدار قبلی برابر تيم دسته دومی چين شکست خورديم زيرا مشکل روحی داشتيم و عدم مسئوليت پذيری عامل اصلی آن شکست بود.
سرمربی تيم ملی چين خاطر نشان کرد: با توجه به نتايج اخير نسبت به ديدارهای بعدی خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسيا برابر تيم های ملی سوريه و ويتنام نا اميد شده ايم و نسبت به عمللکردمان مردد هستيم.
تيم ملی چين فردا در ورزشگاه آزادی در ديداری دوستانه با تيم ملی ايران مسابقه می دهد.





















Copyright: gooya.com 2016