پنجشنبه 26 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهادت ۳ ملی پوش فلسطينی و بازداشت دو بازيکن فوتبال، فارس

خبرگزاری فارس: هر چند شهادت گسترده مردم مظلوم غزه، اين روزها اجازه اعلام آمار دقيق نمی دهد اما در اين ميان شهادت ۳ ملی پوش تيم فوتبال فلسطين برای جامعه فوتبال کشورهای اسلامی خبری دردناک و ناراحت کننده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رويترز، سه تن از فوتباليست های سرشناس فلسطينی در بمباران روزهای اخير نوار غزه به شهادت رسيده و دو بازيکن کليدی اين تيم نيز بازداشت شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در سه روز اخير سه تن از فوتباليست های سرشناس ساکن غزه از جمله يکی از بازيکنان فعلی تيم ملی فوتبال فلسطين اهل جنوب اراضی اشغالی در حملات جنگنده های ارتش رژيم صهيونيستی به اين سرزمين ها به شهادت رسيدند.
اتحاديه فوتبال فلسطين در بيانيه وب سايت خود شهادت ايمان الکرد بازيکن پيشين تيم ملی فوتبال فلسطين به همراه سه فرزند خود در بمباران دو روز گذشته را تاييد کرده است.
قسان بلاوی سرمربی پيشين تيم ملی فوتبال فلسطين شهادت الکرد را ضايعه ای تلخ برای جامعه فوتبال فلسطين و ديگر بازيکنان فوتبال هم دوره وی توصيف کرد.
اتحاديه فوتبال فلسطين همچنين در خبری جداگانه اعلام کرد: واجح مشتهی از بازيکنان تيم ملی فوتبال فلسطين در بازی های المپيک نيز در بمباران های هوايی هفته اخير به شهادت رسيده است.
متاسفانه ورزشگاه رفح غزه نيز در بمباران چند روز اخير جنگنده های رژيم غاصب صهيونيستی به شدت آسيب ديده است و بخش های عمده ای از آن تخريب شده است.
اين در حالی است که فدراسيون بين المللی فوتبال (فيفا) چندی پيش جايزه ويژه پيشرفت در فوتبال را با تمام کمبودها و مشکلات به فدراسيون فوتبال فلسطين اهدا کرده بود.
اکنون اين سوال پيش می آيد که اگر مدعيان دفاع از صلح و دوری از سياست در سازمان جهانی فيفا همچنان بر بی طرفی خود در فوتبال حرفه ای جهان اصرار دارند و با هرگونه اعمال قدرت سياسی يا نظامی در ورزش مخالفند چرا شهامت قرارگيری برابر فدراسيون فوتبال اسرائيل را نداشته و هيچ اقدامی در مورد تحريم فوتبال اين حکومت نامشروع و بی ريشه انجام نمی دهند؟
در زمانی که کوچکترين تخلف قابل چشم پوشی از يک کشور اسلامی تهديد جدی تحريم از سوی فيفا را به دنبال دارد آيا چنين جنايت های مربوط به عالم ورزش از سوی فدراسيون فوتبال رژيم غاصب صهيونيستی نبايد با تحريم قاطع فيفا همراه باشد؟





















Copyright: gooya.com 2016