جمعه 18 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا عنايتی: استقلال جواب ندهد با صبا مذاکره می کنم، فارس

خبرگزاری فارس: مهاجم ايرانی تيم فوتبال النصر گفت: در صورتی که ظرف امروز و فردا جوابی از استقلالی ها نگيرم با صبا مذاکره می کنم.

رضا عنايتی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره اينکه گفته می شود مسئولان صبای قم با وی مذاکراتی داشته اند؛ اظهار داشت: از قبل هم گفته بودم که از چهار تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا پيشنهاد دارم. من شرايطم را به استقلالی ها گفته ام و اگر آنها ظرف امروز و فردا جوابی ندهند ۱۰۰ درصد با صبا مذاکراتم را نهايی می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد روند تعامل با مسئولان باشگاه النصر تصريح کرد: آنها می گويند ۱۵۰ هزار دلار بدهم تا آزاد شوم اما من اين کار را نمی کنم چون ۳۰۰ هزار دلار از قرادادم را نداده اند. اين باشگاه حداکثر تا ۸ روز ديگر می توانند من را در فهرست خود حفظ کنند و چون می خواهند بازيکن جديد به فهرست اضافه کنند بايد نام من را از فهرست خود خط بزنند.
عنايتی درباره جذب مهاجم برزيلی بجای او گفت: هنوز چنين اتفاقی رخ نداده است چون نام من در فهرست النصر هست.
اين مهاجم ادامه داد: مسئولان النصر فهميده اند که من برای بازی در ليگ قهرمانان آسيا می خواهم هر چه زودتر تکليفم روشن شود می خواهند اذيت کنند. من هم تصميم گرفته ام که اين مدت را صبر کنم. با اين شرايط بايد قيد بازی در ليگ قهرمانان آسيا را بزنم و اگر به ايران بازگشتم در ليگ بازی کنم.
عنايتی افزود: به من قول داده اند امشب تصميم نهايی خود را بگويند. البته از اين قول ها در طول اين مدت زياد داده اند و خودم هم از اين وضعيت خسته شده ام. اصلا دوست ندارم بازی در ليگ قهرمانان آسيا را از دست بدهم. تيم های هم که دنبالم هستند من را برای اين بازی ها می خواهند.





















Copyright: gooya.com 2016