جمعه 18 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نلو وينگادا، سرمربی پرتغالی، از دوشنبه در تمرين پرسپوليس؟ ايسنا

پيروانی: همچنان در خدمت پرسپوليس خواهم بود


پس از جلسه عباس انصاری‌فرد و افشين پيروانی در نهايت حضور سرمربی خارجی در تيم فوتبال پرسپوليس قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از جلسه‌ای که روز گذشته (پنج‌شنبه) بين عباس انصاری‌فرد و افشين پيروانی مديرعامل و سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شد، در نهايت اين باشگاه تصميم به حضور سرمربی خارجی در اين تيم گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پس از اين جلسه انصاری‌فرد در اين باره اظهار کرد: بعد از بحث و بررسی و همچنين ارزيابی شرايط فعلی تيم پرسپوليس در نهايت تصميم گرفته شد تا سرمربی جديد (سرمربی خارجی) به اين تيم ملحق شود؛ گزينه‌های مختلفی در اين باره مطرح است اما ما تا با کسی به توافق نهايی نرسيم و قراردادی را امضا نکنيم، نام او را اعلام نخواهيم کرد.

وی گفت: پيش‌بينی می‌کنم با توجه به شرايط فعلی و اهميت بازی داربی در جمعه آينده طی يکی دو روز آينده سرمربی جديد معرفی شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره ادامه کار افشين پيروانی با اين تيم نيز تصريح کرد: پيروانی از سرمايه‌های باشگاه پرسپوليس است و ما هم به دنبال ارتقای دانش و تجربيات او هستيم که فکر می‌کنم از اين مربی نيز در پرسپوليس استفاده خواهد شد.

به گزارش ايسنا، پس از اين نشست همچنين افشين پيروانی نيز پيرامون جلسه فوق تصريح کرد: به هر حال مديريت باشگاه پرسپوليس تصميم به حضور سرمربی خارجی گرفته است؛ من در پرسپوليس سابقه بازيگری، مربيگری و سرمربيگری دارم و هميشه در خدمت اين تيم بودم و خواهم بود. کمک خواهيم کرد تا اين تيم در سه جام پيش رو با موفقيت حضور داشته باشد و با پيروزی‌هايش دل هواداران را شاد کند.

پرسپوليس مذاکرات نهايی خود را با "نلو وينگادا" سرمربی پرتغالی انجام داده است و گفته می‌شود که او از روز دوشنبه در تمرين‌های پرسپوليس شرکت می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016