جمعه 18 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت بليت داربی پرسپوليس استقلال، دو برابر شد، ايسنا

رييس سازمان ليگ برتر از افزايش دو برابری قيمت بليت داربی خبر داد.

عزيزمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام خبر دو برابر شدن قيمت بليت داربی گفت: بليت ديدار استقلال و پرسپوليس در روز جمعه از ساعت ۶ صبح و به قيمت هشت، چهار و دو هزار تومان در ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسد و برای سازمان ليگ برتر تفاوتی نمی‌کند که در اين ديدار چه تيمی ميزبان است و بليت‌ها فارغ از اينکه تماشاگران هوادار چه تيمی هستند، به فروش خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره‌ی جلسه‌ی شورای تامين که چهارشنبه برگزار شد، گفت: در اين جلسه مواردی که در گذشته مصوب شده بود، مورد تاکيد قرار گرفت و قرار شد بليت فروشی در ديدار پرسپوليس مقابل ابومسلم و استقلال مقابل پاس که پس از داربی برگزار می‌شود، به صورت الکترونيکی و از طريق sms پيش فروش شود که جزئيات اين شيوه از بليت فروشی در چند روز آينده مشخص می‌شود.

محمدی در پاسخ به اين سوال که آيا با فروش بليت داربی در همان روز هواداران شهرستانی دچار مشکل نمی‌شوند، گفت: در گذشته و زمانی که بليت پيش فروش می‌شد، هواداران شهرستانی مجبور بودند يک روز زودتر به تهران بيايند. اما، حالا می‌توانند در روز بازی بليت بخرند. شورای تامين دو شيوه‌ی مختلف را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد و در نهايت به اين نتيجه رسيد که فروش بليت در روز بازی شيوه‌ی مناسب‌تری است.

محمدی سقف بليت را ۷۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: برای بازی‌های داربی نمی‌توانيم براساس ميزبانی يک تيم بليت فروشی کنيم. هر تماشاگری که زودتر در ورزشگاه باشد، می‌تواند بليت خريداری کند.

وی از قطعی شدن حضور داوران ايرانی در داربی خبر داد و گفت: پس از داوری‌های هفته‌ی بيست و پنجم فدراسيون فوتبال به جمع‌بندی نهايی رسيد که از داوران ايرانی در داربی استفاده کند و فکر می‌کنيم که هيچ مشکلی وجود نخواهد داشت. اما، در جلسه‌ای که يکشنبه با حضور مديران، سرپرستان و مربيان دو تيم برگزار می‌شود، مسايل را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار خواهيم داد.

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهيم که از حضور داوران ايرانی در داربی حمايت کنند. به هر حال بايد بپذيريم که هر داوری ممکن است اشتباه کند. بنابراين بايد در قبال اشتباهات احتمالی موضعی حرفه‌ای داشته باشيم.

رييس سازمان ليگ درباره‌ی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تماشاگران در روز بازی گفت: از ساعت ۹ صبح برنامه‌های ويژه‌ی پيروزی انقلاب اسلامی و همچنين مداحی به مناسبت روزهای ماه صفر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

محمدی در پايان درباره‌ی سيستم حمل و نقل گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی از تهران و شهرستان‌های اطراف تهران در روز بازی آماده‌ی سرويس‌دهی به تماشاگران است.





















Copyright: gooya.com 2016