جمعه 18 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايـی: کـره جنوبی آن‌ قدر هم بزرگ نيست، ايسنا

- برای ما تفاوتی نمی‌کند، سه امتياز را می‌خواهيم


سرمربی تيم فوتبال ايران گفت: کره جنوبی آن‌قدر بزرگ نيست که در اينجا شايع شده است.

علی دايی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت تيم ملی گفت: پنج شنبه نخستين جلسه تمرين‌مان را برگزار کرديم و به دليل اين که ديروز تمامی بازيکنان در هفته بيست و پنجم ليگ در ترکيب تيم‌هايشان بازی کرده بودند تمرين سبکی را برگزار کرديم و به صورت مختصر کار تاکتيکی را هم انجام داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره وضعيت تيم ملی کره جنوبی و حضورش در دبی برای تماشای اين بازی گفت: کره تيم خوبی است اما به نظرم ما بسيار بهتر از آنها هستيم، اگر با قدرت هميشگی‌مان بازی کنيم می‌توانيم آنها را شکست دهيم، کره جنوبی تيمی نيست که آنقدر روی آن مانور می‌دهند. من بازی کره مقابل بحرين را ديدم، هر چند که آنها دو بازيکن اصلی تيم‌شان را نداشتند اما بحرين هم تيم اصلی‌اش را در اختيار نداشت.

دايی ادامه داد: مطبوعات ما کره جنوبی را بيش از حد بزرگ کرده‌اند و در شرايط عادی ما تيم بهتری نسبت به کره جنوبی هستيم و بااضافه شدن لژيونرهايمان می‌توانيم کره جنوبی را از پيش رو برداريم تا به عنوان تيم نخست دور مقدماتی رقابتها را به پايان برسانيم.

دايی در پاسخ به اين سوال که آيا مثل هميشه سرعت حربه اصلی کره‌ای‌هاست گفت: به نظرم سرعت تايلند از کره جنوبی بيشتر است، فوتبالی که ما از کره جنوبی ديديم آنقدر سرعتی نبود که بخواهيم خيلی روی آن تمرکز کنيم، به هر حال تفاوتی نمی‌کند، هر تيمی که مقابل ما قرار می‌گيرد برای ما شرايط يکسانی دارد و ما تنها می‌خواهيم سه امتياز را بگيريم.

وی در پاسخ به اين سوال که چه زمانی لژيونرها به تيم ملی ملحق می‌شوند، گفت: بايد به نوبه خودم درگذشت مادر وحيد هاشميان را به او و خانواده‌اش تسليت بگويم، او با وجود اين شرايط يکشنبه در تمرينات تيم ملی حاضر خواهد شد. اين نشان دهنده غيرت بالای اوست که برای کمک به تيم ملی کشورش به تمرينات می‌آيد و اين کار بسيار بزرگی است. اميدوارم با پيروزی برابر کره جنوبی بتوانيم روح مادر هاشميان را شاد کنيم. درباره ديگر لژيونرها بايد بگويم نکونام يکشنبه به تيم ملی اضافه و شجاعی هم به احتمال فراوان دوشنبه در تهران خواهد بود.

وی در پاسخ به اين سوال که گفته می‌شود ضعف اصلی کره جنوبی خط دفاع است به ايسنا گفت: آنها دو نفر را دارند که به خط دفاعشان اضافه می‌شود که يکی از آنها دفاع چپ است که از دورتموند می‌آيد، با اين حال بر اساس آن چيزی که ما در ديدار مقابل بحرين ديديم دفاعشان خوب نبود و در چند صحنه جا ماندند اما به غير از دفاع نقاط ضعف ديگری هم دارند که ما چهارشنبه از اين نقاط استفاده می‌کنيم.

وی درباره غيبت هومن افاضلی در تمرين پنج شنبه تيم ملی گفت: افاضلی به دليل کار شخصی که داشت با اجازه من در تمرين غايب بود.





















Copyright: gooya.com 2016