پنجشنبه 24 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الزامات و تنبيهات ديدار پرسپوليس - استقلال اعلام شد، برخورد شديد با متخلفان، مهر

رئيس کميته انضباطی فدراسيون فوتبال در آستانه ديدار حساس تيم‌های استقلال و پرسپوليس الزامات و تنبيهات شهرآورد تهران را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شريفی رئيس کميته انضباطی در آستانه شصت و ششمين دربی پايتخت، رعايت برخی مسائل را به بازيکنان و کادر فنی تيم‌های استقلال و پرسپوليس متذکر شد و از بازيکنان دو تيم خواست تا با رعايت بازی جوانمردانه در راستای نمايش فوتبالی واقعی و تماشاگرپسند بکوشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئيس کميته انضباطی الزامات دربی پايتخت را به اين ترتيب اعلام کرد :
الف: هرگونه درگيری بازيکنان و نيز همراهی و همياری با آنها در درگيری، مصداق دوعنوان برخورد زننده و تحريک هواداران بوده که تنبيهات آن به شرح ذيل است:

۱- جريمه و محروميت سنگين
۲- محروميت مستقل و لحاظ امتياز منفی مضاعف برای بازيکنان و کادر فنی خاطی.

ب: هرگونه عکس العمل از سوی بازيکنان، کادر فنی و به ويژه مربيان دو تيم به تصميم داور، مصداق مداخله در امر داوری محسوب شده و با توجه به آثار و پيامدهای شومی که نسبت به تحريک هواداران درپی دارد، علاوه برجريمه سنگين، محروميت تا پايان فصل را در پی خواهد داشت.

ج: رفتار احساسی بازيکنان به هنگام به ثمر رساندن گل و حرکت به سوی هواداران تيم حريف يا نشان دادن حرکات تحريک آميز در شهرآورد، شش جلسه محروميت به همراه کسر حقوق و مزايای مربوط به آن و درج شصت امتياز منفی را در پی خواهد داشت.

د: با توجه به نظارت دقيق نيروی انتظامی و ناظران ويژه انضباطی بر سکوهای ورزشگاه آزادی، در صورت مشاهده هرگونه تنش، تشنج، خشونت و بر زبان آوردن شعارهای غير اخلاقی، ليدرهای حاضر در آن سکو مقصر شناخته شده و همزمان با تنبيه تيم متخلف، از حضور در ورزشگاه‌ها و ميادين فوتبال محروم خواهند شد.

مجتبی شريفی خاطر نشان کرد: با توجه به سياست کميته انضباطی در عدم محروميت هواداران از تماشای بازی فوتبال، در صورت بر هم خوردن نظم و انضباط ورزشگاه آزادی، به مقدار تقصير هر يک از دو تيم يا هر دوی آنها تا اطلاع ثانوی با دستور موقت به برگزاری بازی در شهرهای مجاور محکوم خواهند شد.

رئيس کميته انضباطی در پايان تصريح کرد: با توجه به اهميت اين مسابقه و تأثير آن بر روی هواداران، امتيازهای منفی شهرآورد به نحو مضاعف لحاظ شده و به سقوط برخی بازيکنان به رده پايين ‌تر ليگ خواهد انجاميد.





















Copyright: gooya.com 2016