سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: اميدوارم فشارهای جانبی در نتيجه بازی با پرسپوليس تاثيرگذار نباشد، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اميدوارم فشارهای جانبی در نتيجه بازی با پرسپوليس تاثيرگذار نباشد و فوتبال تعيين کننده نتيجه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امير قلعه‌نويی پس از تمرين امروز تيم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: پيش از هرچيز بايد بگويم سلامتی ۱۰۰ هزار تماشاگری که روز مسابقه با پرسپوليس به ورزشگاه می‌آيند برايم مهم‌ترين مسئله است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: استقلال از همه لحاظ برای ديدار دربی آماده است و بازيکنان ما سرشار از انگيزه هستند تا با دست پر ميدان را ترک کنند.
سرمربی استقلال در مورد اينکه گفته می‌شود با تفاضل گل زياد پرسپوليس را شکست می‌دهيد؛ اظهار داشت: اين تفکر، بسيار خطرناک است. من در روز بازی با را‌ه‌آهن نيز گفتم ۳ امتياز مسابقه مهمترين مسئله است. فقط اميدوارم فشارهای جانبی در نتيجه بازی با پرسپوليس تاثيرگذار نباشد و همه چيز در داخل زمين مشخص شود.
قلعه‌نويی در مورد ايرانی يا خارجی بودن داور دربی عنوان کرد: همانطور که گفتم تابع نظر فدراسيون فوتبال هستيم و هرگونه همکاری را انجام می‌دهيم.
سرمربی سابق تيم ملی فوتبال ايران با اشاره به غيبت ملی‌پوشان در تمرينات تيم استقلال گفت: غيبت ملی‌پوشان در تمرينات ما برای ما مشکل ساز شده است. آنها فقط يک جلسه پيش از دربی می‌توانند با ما تمرين کنند که آن هم مرور کارهای تاکتيکی است.
وی افزود: اينکه چه تاکتيکی را برابر پرسپوليس به کار گيرم و از چه نفراتی در اين ديدار استفاده کنم به ديدار ايران و کره جنوبی بستگی دارد و اينکه کدام بازيکنان استقلال در اين ديدار به ميدان می‌روند و چند دقيقه بازی می‌کنند.
قلعه نويی تصريح کرد: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و ما بازی سختی برابر اين تيم داريم. اين تيم تغيير و تحول زيادی داشته است. ما برای حفظ صدرنشينی خود يک بازی هجومی را ارائه خواهيم داد.
سرمربی استقلال در مورد حضور وينگادا روی نيمکت پرسپوليس اظهار داشت: او مربی بزرگی است که سال‌ها در تيم‌های حاشيه خليج فارس مربيگری کرده است. با اين حال من از بازيکنان خواسته‌ام تمرکز خود را بر روی اين ديدار بگذارند و روحيه برتری طلبی را مثل ديدار با راه‌‌آهن حفظ کنند و هرگز مغرور نشوند.
قلعه‌نويی در مورد ديدار ايران و کره جنوبی گفت: اميدوارم همانطور که علی دايی گفته کره جنوبی را شکست دهيم. اين تيم بسيار خطرناک است و با تمام توان به ايران آمده است. هرچند حريف اصلی ايران در آسيا ژاپن است اما سابقه رقابت ما با کره جنوبی بيشتر بوده است.
سرمربی استقلال در مورد شايعه مذاکره با مدير برنامه‌های ابراهيم توره مهاجم تيم پرسپوليس گفت: خودمان را وارد اين مسائل نمی‌کنيم. من تمام شايعه‌پردازها را به خدا واگذار می‌کنم. امسال برابر هر تيمی که خواستيم بازی کنيم چنين شايعاتی را ساختند.





















Copyright: gooya.com 2016