جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی: در روز بدمان از استقلال بهتر بوديم، ايسنا

پيروانی:
روی اشتباه خودمان عقب افتاديم

مربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در روز بدمان از استقلال بهتر بوديم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، افشين پيروانی پس از پايان داربی ۶۶ ميان تيم های پرسپوليس و استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما از موقعيت‌های گل‌زنی برخوردار بوديم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. شايد اگر شانس آورده بوديم و در همان ابتدای بازی می‌توانستيم گل‌زنی کنيم می‌توانستيم پيروز از ميدان خارج شويم. برای پيروزی صاحب موقعيت‌های بهتری بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مربی درباره‌ی فرصت‌های استقلال برای گل‌زنی هم گفت: وقتی روی اشتباه‌ خودمان از حريف عقب افتاديم با بيرون کشيدن مدافع مان و به ميدان فرستادن مهاجمان سعی کرديم بازی را به تساوی بکشانيم و همين موضوع باعث شد تا در ضد حمله ها به حريف موقعيت گل‌زنی بدهيم.

او گفت: در روز بدمان از استقلال بهتر بوديم، هر چند اين شايد به اين دليل باشد که من مربی پرسپوليس هستم اما بايد بگويم که از داربی قبل بهتر بود.

پيروانی درباره‌ی تغيير تاکتيکی پرسپوليس و استفاده از سه دفاع در قلب خط دفاع هم گفت: روی بازی حريف حساب کرده بوديم و می‌دانستيم که آنها دو مهاجم سرعتی دارند، برای همين ترجيح داديم که با سه مدافع در خط دفاع بازی کنيم.

او در مجموع بازی دو تيم را خوب ارزيابی کرد.

پيروانی در مورد داوری گفت: بايد بگويم در اين چند سال چنين قضاوت خوبی نديده بودم، اشتباهای داوری تنها در حد يک يا دو صحنه بود.

وی پيرامون دو تعويض پرسپوليس در اين ديدار که با ورود علی عسگر و نوروزی همراه بود،‌ گفت: اين دو بازيکن جوان هستند و ان‌شاء الله در آينده بهتر از اين ظاهر خواهند شد.





















Copyright: gooya.com 2016