جمعه 25 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با گل دقيقه ۹۳ پرسپوليس، دربی شصت و ششم هم مساوی شد، مهر

شصت و ششمين ديدار سنتی تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس در شرايطی با تساوی به پايان رسيد که دو تيم در طول تاريخ رقابت خود سی و يک تساوی را تجربه کردند و اين بار هم در دقيقه ۹۳ به تساوی رضايت دادند و امتيازات را تقسيم کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، شصت و ششمين ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس از ساعت ۱۴ امروز به قضاوت محسن ترکی و در حضور بيش از ۹۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پايان دو تيم به تساوی يک بر يک دست يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه اول اين ديدار دو تيم فوتبال سرد و بی روحی را به نمايش گذاشتند که حاصل آن تساوی بدون گل بود.

در شروع نيمه دوم استقلال بهتر از پرسپوليس عمل کرد و توانست حملاتی را روی دروازه پرسپوليس پی ريزی کند. استقلال که توسط آرش برهانی در ضد حملات خطرناک نشان می داد بالاخره در دقيقه ۶۷ روی پاس همين بازيکن و شوت مجتبی جباری به گل برتری دست پيدا کرد.

چند دقيقه بعد از اين گل سياوش اکبرپور بازهم روی پاس آرش برهانی در موقعيتی تک به تک توپ را به بالای دروازه زد تا فريادهای اميرقلعه نويی در فضای ورزشگاه بپيچد.

پرسپوليس که نمی خواست در اين ديدار بازنده باشد حملاتی را روی دروازه استقلال پی ريزی کرد و چندين موقعيت را توسط نيکبخت واحدی و هادی نوروزی از دست داد.

در شرايطی که همه منتظر شنيدن سوت پايان بازی بودند و اين ديدار در دقايق وقت اضافه پيگيری می شد، علی عليزاده مهاجم تازه وارد استقلال توپ را درون محوطه جريمه با دست زد تا محسن ترکی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد.

ضربه پنالتی سرخپوشان را در دقيقه ۹۳ اين ديدار مازيار زارع بر خلاف جهت حرکت وحيد طالب لو به گل تبديل کرد تا در دربی شصت و ششم هم دو تيم به تساوی دست پيدا کنند. اين پنجمين بازی متوالی دو تيم بود که با تساوی يک بر يک به پايان رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016