یکشنبه 27 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كفاشيان: كدام سياستى دربى را مساوى مى كند!، شجاعت داشته باشيد، اسم شان را بگوييد، ایران ورزشی

تا حالا چند بارديده ايد على كفاشيان با صدايى بلند و از روى عصبانيت حرف بزند او اين بار از كوره در رفته و لبخندش را پنهان مى كند تا چنين بگويد: اشخاصى كه معتقدند تساوى دربى به دليل دخالت مديران سياسى در ورزش است شجاعت داشته باشند و نام آنها را هم فاش كنند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روى صحبت رييس فدراسيون فوتبال به منتقدانى است كه تساوى هاى دربى تهران را سفارش سياسيون مى خوانند. او مى گويد: «شايعات منتشر شده پيرامون دخالت مديران سياسى در نتيجه دربى ،۶۶ تحليل هاى اشتباهى است كه برخى تماشاگران به دليل تمايل به پيروزى تيم محبوبشان بيان مى كنند. به نظر من افرادى كه اين مسائل را مطرح مى كنند بهتر است شجاعت داشته باشند و نام اشخاص مورد نظر را هم فاش كنند.

من به شخصه در صورتى كه از چنين مواردى مطلع شوم و نام افراد را بدانم بدون هيچ ترسى آن را فاش خواهم كرد اما حقيقت اين است كه چنين موضوعى وجود ندارد.» اين است رييس خشن!

البته على كفاشيان حرف هاى جالبى مى زند: «يعنى شما فكر مى كنيد سياسيون آنقدر قدرت دارند كه مسابقه اين چنينى را به تساوى بكشانند ! خودم شاهد بودم كه مديران عامل دوباشگاه از هيچ تلاشى براى پيروزى تيم خود دريغ نكردند. فدراسيون نيز مثل هر مسابقه ديگرى استرس بازيكنان را درك كرده و براساس وظيفه خود تذكرات لازم را اعمال كرده است، لذا صحبت در خصوص دخالت سياسيون در نتيجه دربى كاملاً غير اصولى و اشتباه است.»

حالا (ما كه مى دانيم تساوى دربى خط و ربط سياسى ندارد) از كفاشيان مى پرسيم آيا سياسيون چنين قدرتى ندارند ! كفاشيان به حرف هايش ادامه مى دهد: اگر منظور از سياسيون، سازمان تربيت بدنى است بايد بگويم هر دو تيم استقلال و پرسپوليس متعلق به سازمان است و سازمان دوست دارد هر دوى آنها برنده باشند. اگر هم منظور از سياسيون فدراسيون فوتبال است در اين رابطه هم بايد بگويم ما تمام تلاشمان معطوف به برگزارى يك مسابقه آرام و بدون اغتشاش و داورى مطلوب است. در هر حال خوشحالى ما از اين است كه داور ايرانى توانست در اين قضاوت بسيارخوب ظاهر شود و ما از نحوه قضاوت رضايت صد در صد داريم و معتقدم اين نقطه عطفى در داورى ايران بود.





















Copyright: gooya.com 2016