دوشنبه 28 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسکولاری و تعطیلات نوروزی در تهران!، خبرآنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد، همه تلاشش را می کند تا لوئیس فییپه اسکولاری، سرمربی برزیلی برکنار شده چلسی را به ریاض بکشاند.

پس از استعفای ناصر الجوهر سرمربی تیم ملی عربستان که بدلیل کسب نتایج ضعیف در مسابقات مقدماتی جام جهانی انجام شد، مسوولان فوتبال عربستان بدنبال تعیین سرمربی جدید خود هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مقامات سعودی که بعد از ناکامی در بازی برابر کره شمالی حالا با 4 امتیاز تیم یکی مانده به آخر گروه شان هستند سعی دارند با جذب یک مربی بزرگ توانند باری دیگر در صف مدعیان صعود بایستند.

سعودی با انتخاب الجوهر به عنوان مربی از 5 ماه قبل نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و مربی عربستانی این تیم در نهایت کنار گذاشته شد. عربها معتقدند انتخاب اسکولاری و جذب او با هر بهای ممکن ، نقشی کلیدی در اوجگیری این تیم خواهد داشت. آنها برای صعود رقابت سختی را با تیم های کره شمالی و جنوبی و ایران دارند اما تنها کافی ست یکی از سه تیم اول گروه باشند تا همچنان شانس رسیدن به بازی های فریقای جنوبی را داشته باشند.

این بخت بالا و پیشنهاد مناسب مالی عربها باعث می شود تا اسکولاری هم به این پیشنهاد فکر کند. او که در دو جام جهانی متوالی با برزیل و پرتغال نتایجی قابل قبول داشته است ، شاید با وسوسه حضور در سومین جام جهانی متوالی ، نتواند از پیشنهاد عربستان چشم پوشی کند.البته امروزمنابع خبری از قول رسانه های امروز نوشتند "ژوزه پسیرو" پرتغالی سرمربی سابق تیم الهلال عربستان و "زیکو" برزیلی برای هم در صورت رد پیشنهاد عربستان از سوی اسکولاری ، شانس هدایت این تیم را دارند.

عربستان در اولین بازی مقدماتی پیش رو باید در روز هشتم فروردین درورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی ایران باشد.





















Copyright: gooya.com 2016