شنبه 3 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوي کيا: از نيمکت نشيني خسته شده‌ام، یوفا

"مهدي مهدوي‌کيا" هافبک ايراني تيم فوتبال آينتراخت فرانکفورت آلمان در مصاحبه با نشريه "بيلد" از وضعيت کنوني خود در اين تيم ابراز نارضايتي کرد.

به گزارش یوفا: اين بازيکن 31 ساله با آنکه اندکي قبل از تعطيلات زمستاني عملکرد خوبي از خود نشان داده بود اما از زمان شروع مجدد رقابت‌هاي بوندسليگا حتي يک دقيقه هم بازي نکرده است.

وب سايت بيلد در اين باره به نقل از وي نوشت: "خيلي خوب بازي کردم و در تمرينات اواسط فصل هيچ مصدوميتي نداشتم. واقعا از اينکه حتي به عنوان بازيکن ذخيره هم به ميدان نرفته‌ام، ناراحتم.

بازيکن سابق هامبورگ به خاطر حضور بهتر در تمرينات آينتراخت حتي دعوت تيم ملي فوتبال ايران را هم رد کرد اما فقط گفت و گوي کوتاهي با "فريدهلم فونکل" سرمربي اين تيم در مورد وضعيتش داشته است.

مهدوي‌کيا با وجود اين، قول داده که به تلاش براي نشان دادن خود در تمرينات ادامه دهد و اظهار داشت: خيلي بد است که شاهد شکست تيمت باشي بدون اينکه بتواني کاري براي آن انجام دهي.

بنابراين گزارش، احتمال دارد امشب مهدوي کيا به جاي "پاتريک آخ" يار ثابت اما مصدوم آينتراختي‌ها، مقابل کارلسروهه از ابتداي مسابقه به ميدان برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهدوي كيا: آماده‌ام، اما نمي دانم چرا بازي نمي كنم

یوفا: بازيكن ايراني تيم فوتبال اينتراخت فرانكفورت گفت: در شرايطي كه وضعيت جسماني ام مطلوب است، متاسفم كه به تركيب اصلي راه پيدا نمي كنم.

به گزارش یوفا: روزنامه بيلد در تازه ترين شماره خود به درج گزارشي از وضعيت مهدي مهدوي كيا‌، بازيكن ايراني تيم فوتبال اينتراخت فرانكفورت پرداخته است.

اين روزنامه در ابتداي گزارش خود نوشت: در تيم هامبورگ مهدوي كيا سال ها، بازيكن محبوب بود. در تيم ملي ايران نيز اين بازيكن 31 ساله تا حد كاپيتان مورد پذيرش قرار گرفت. تنها در تيم اينتراخت فرانكفورت او نتوانست لحظات خوشي را بيابد و فرصتي براي خنده به دست آورد. در دور برگشت بوندس ليگا مهدوي كيا تا به اين لحظه حتي در يك دقيقه هم همراه تيمش در مسابقات حضور نداشته است.

اين روزنامه سپس نقطه نظر بازيكن ايراني را جويا شده و از قول وي نوشته است: من دوران آماده سازي زمستاني خيلي خوبي را پشت سر گذاشتم كه بدون مصدوميت بود. الان هم بسيار متاسف هستم كه حتي در حين بازي، به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان نرفته ام.

روزنامه بيلد در ادامه به انعكاس اين نكته پرداخته كه مهدوي كيا با فريدهلم فونكل، سرمربي اينتراخت تنها يك گفت و گوي خيلي كوتاه در مورد وضعيت اخيرش داشته است.

بيلد عنوان كرده است:‌ به خاطر اينتراخت، ‌او حتي بازي هاي اخير تيم ملي كشورش را از دست داده تا بلكه بتواند با آرامش و آمادگي بالا براي اينتراخت بازي كند.

مهدوي كيا گفت: حضور در تركيب اصلي همواره هدف من به شمار رفته است. در سال هاي اخير اغلب با ناكامي مواجه بودم اما الان واقعا احساس شور و شعف مي كنم و مي خواهم اين آمادگي و احساس شعف را در بوندس ليگا به اثبات به رسانم.

به اعتقاد نويسنده اين روزنامه آلماني، بازي فردا با كارلسروهه مي تواند فرصتي اميدبخش براي تحقق رويا و اهداف بازيكن ايراني اينتراخت باشد. به ويژه كه او نامزد جدي براي حضور در تركيب در قالب مدافع سمت راست بعد از شكستگي دست پاتريك اوكس است. البته مهدوي كيا به عنوان هافبك راست نيز بازي كرده است.

مهدوي كيا مي گويد: مايه تاسف و ناراحتي است وقتي مي بيني مجبوري مرتب تماشاگر باشي، آن هم در زماني كه ما بازي ها را واگذار مي كنيم .

اين روزنامه در پايان گزارش خود عنوان كرده است: اينك مهدوي كيا همراه با خانواده اش در آرامش در فرانكفورت و در آپارتمان مجللش زندگي مي كند. در اين شرايط او فقط درخشش مجدد در عرصه ورزشي را كم دارد.





















Copyright: gooya.com 2016