یکشنبه 4 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عراقي‌ها جام تکه ‌تکه شده آسيا را پس دادند!، روزنامه ورزشی گل

لینک به خبر مرتبط در یاهو نیوز

اتحاديه فوتبال عراق پس از صدمه‏هایی که در ان کشور بر جام ملت‏ها آسیا وارد شد، در اقدام عجیبی در شرایطی که تقریبا تکه تکه شده بود، آن را پس داد. قهرماني عراق در جام ملت‌ها در سرتاسر جهان به عنوان روحيه بالاي يك كشور جنگ زده مورد ستايش قرار گرفت، اما به نظر مي‌رسد شادماني عراقي‌ها از قهرماني در جام ملت‌هاي آسياي 2007 فراتر از حد انتظار بوده است. كاپ قهرماني عراقي‌ها يكشنبه به مقام هاي فوتبال قطر در دوحه تحويل داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كاپ قهرماني عراقي‌ها در جريان سفر به 18 استان اين كشور بعد از قهرماني تيم فوتبال عراق در اندونزي با آسيب‌ها و فرورفتگي‌هاي زيادي روبه‌رو شده است. ناجح حمود، نايب رييس اتحاديه فوتبال عراق گفت: به خاطر شادي بيش از حد مردم عراق آسيب‌هايي به اين جام وارده شده است. در بعضي سفرها مردم كاپ قهرماني را بين هم پرتاب مي‌كردند!

عراق در فينال جام ملت‌هاي آسيا در سال 2007 موفق به پيروزي يك بر صفر برابرعربستان شد اما قوانين مسابقات حكم مي‌كند كه كشور پيروز كاپ قهرماني را به ميزبان مسابقات آينده بدهد. قطر ميزبان جام ملت هاي آسيايي بعدي در سال 2011 خواهد بود. حمود ضمن تاييد تحويل جام به قطري‌ها گفت: اتحاديه فوتبال قطر جام را تعمير خواهد كرد.





















Copyright: gooya.com 2016