یکشنبه 4 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وينگادا: بازيكنان ما از شرايط آرماني دور بودند، استقلال شانس بيشتري براي قهرماني دارد، ايسنا

نلو وينگادا گفت: با توجه به شرايط بد زمين ارايه فوتبال خوب براي هر دو تيم دشوار بود و به همين دليل نتوانستيم شاهد فوتبال زيبايي باشيم.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از توقف تيمش مقابل برق شيراز در كنفرانس مطبوعاتي درمورد اين ديدار گفت: با توجه به اين شرايط تساوي نتيجه‌ي عادلانه‌اي براي هر دو تيم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وينگادا درمورد نيمه‌ي اول اين بازي گفت: در حالي كه هر دو تيم فوتبال برابري را ارايه دادند و ما توانستيم به گل برسيم، متاسفانه در سه دقيقه‌ي وقت اضافه‌ي نيمه‌ي اول بازيكنان ما نتوانستند بازي را كنترل كنند و به همين دليل گل تساوي را دريافت كرديم و سه امتياز حساس را در نيمه‌ي اول از دست داديم.

وي درمورد دور شدن پرسپوليس از شانس قهرماني نيز گفت: مطمئنا تا جايي كه ما روي كاغذ شانس داشته باشيم، براي قهرماني تلاش خواهيم كرد. ولي آن چيزي كه مهم است و بايد قبول كنيم، اين است كه ما با اين تساوي شرايط‌مان براي قهرماني بسيار سخت‌تر شد.

وينگادا درمورد حركت كند بازيكنانش در نيمه‌ي دوم و سنگين بودن بعضي از آنها در اين بازي گفت: بازيكنان ما در هشت روز گذشته سه بازي سنگين را انجام داده‌اند و همين باعث خستگي و دور بودن بازيكنان مان از شرايط آرماني شد.

وي درمورد تيم برق نيز گفت: تيم برق امروز در خط دفاعي واقعا بسيار عالي ظاهر شد و در حالي كه ما به خاطر شرايط بد زمين رو به توپ‌هاي هوايي آورده بوديم، آنها به خوبي بازيكنان ما را كنترل كردند.

سرمربي تيم پرسپوليس درمورد دليل غيبت علي كريمي در اين بازي گفت: كريمي در اين ديدار به دليل مصدوميت نتوانست ما را همراهي كند.

وينگادا در جواب سوالي مبني بر تاريخ دقيق حضور محسن خليلي در ميادين گفت: با توجه به شرايطي كه محسن خليلي دارد، وي تا يك ماه آينده شايد به شرايط آرماني برسد و بتواند در ميادين حاضر شود.

وينگادا در پايان درمورد اينكه چه تيمي شانس قهرماني را داراست، گفت: با توجه به بازي‌هاي پاياني ليگ من بيشتر حواس خود را به تيم خود معطوف كرده‌ام اما با توجه به شرايطي كه تيم استقلال دارد وصدرنشيني اين تيم، بي‌شك از شانس بيشتري نسبت به ساير تيم‌ها برخوردار است.





















Copyright: gooya.com 2016