سه شنبه 4 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از سوی غلام پيروانی برنامه آماده سازی تيم فوتبال اميد برای بازی های آسيايی گوانگجو، اعلام شد، ايسنا

سرمربی تيم فوتبال اميد ايران بعد از اردوی کوتاه مدت ۵ روزه ی اين تيم که با ۳۵ بازيکن در تهران بر گزار شد،ادامه برنامه های خود را اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس برنامه ريزی غلامحسين پيروانی مرحله دوم اردوی اين تيم در ۵ روز با حضور منتخبان اردوی اول و ۱۵ بازيکن جديد بر پا خواهد شد و تا پايان خرداد سال ۸۸ اين اردوها تا ۵ مرحله ادامه خواهد داشت و طی آن ۱۰۰ بازيکن جديد مورد آزمايش قرار خواهند گرفت.

بر اين اساس بعد از پايان اردو های پنجگانه ، اردويی ۲۱ روزه با حضور ۴۵ بازيکن در آغاز تابستان تشکيل خواهد شد که کادر فنی تيم اميد اين اردو را با هدف شناسايی ترکيب اصلی در نظر گرفته است.

همچنين اردوهای خارجی تيم اميد قرار است از نيمه دوم سال ۸۸ شروع شود و مقدمات حضور در چهار مسابقه بين المللی خارجی هم فراهم شود تا مربيان به شناخت لازم از بازيکنان تيم برسند.ضمن آنکه طبق اعلام تاج نائب رييس فدراسيون فوتبال دو سفر تدارکاتی به اندونزی و اسلوونی نيز در دستور کار تيم اميد قرار دارد.

اين برنامه را کادر فنی تيم فوتبال اميد با هدف آماده سازی اين تيم برای نتيجه گيری در بازی های آسيايی گوانگجو چين به فدراسيون فوتبال ارائه کرده است .





















Copyright: gooya.com 2016