یکشنبه 17 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتخاب سرمربی تيم ملی فوتبال اميد بازهم به تعويق افتاد، ايسنا

فريدون معينی:
"ابراهيم‌زاده" مثل ديگران شانس يکسان دارد
هفته‌ی آينده با کارشناسان جلسه‌ی ديگری خواهيم داشت

رييس کميته‌ی جوانان فدراسيون فوتبال گفت: سرمربی تيم اميد پس از جلسه هفته آينده با پيشکسوتان مشخص خواهد شد.

فريدون معينی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی جلسه هم‌انديشی با پيشکسوتان فوتبال، گفت: فدراسيون دوازده پيشکسوت و کارشناس را برای حضور در اين جلسه دعوت کرده بود که خوشبختانه استقبال بسيار خوبی از اين جلسه شد و تنها علی پروين، ناصر حجازی و دو نفر ديگر در جلسه شرکت نکردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در اين جلسه فرم‌هايی که تهيه شده بود در اختيار کارشناسان قرار گرفت و قرار شد که با تکميل اين فرم و امتيازدهی به کانديداهای موردنظر سرمربی تيم اميد مشخص شود.

معينی از برگزاری جلسه‌ای مشابه در شنبه يا يک‌شنبه هفته آينده خبر داد و گفت: با حضور کارشناسانی که در جلسه گذشته حضور داشتند، هفته‌ی آينده جلسه‌ای ديگر برگزار می‌شود تا فدراسيون بتواند با دريافت فرم‌های تکميل شده نسبت به انتخاب سرمربی تيم اميد اقدام کند.

وی درپاسخ به اين سوال که پس با اين شرايط سرمربی تيم اميد فعلا انتخاب نمی‌شود، گفت: قرار شد که پس از جلسه هفته آينده و احتمالا تا آخر آن هفته سرمربی تيم اميد انتخاب شود.

معينی با رد شايعه شانس بيشتر منصور ابراهيم‌زاده برای سرمربی‌گری در تيم اميد گفت: چيزی که در اين جلسه مشخص شد، اين بود که همه کارشناسان همگی بر انتخاب سرمربی ايرانی تاکيد داشتند اما، اسم نفر خاصی برده نشد و معلوم نيست که شانس کدام گزينه بيشتر است بنابراين ابراهيم‌زاده هم مثل تمام کانديداها شانس مساوی دارد.





















Copyright: gooya.com 2016