شنبه 8 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال کره جنوبی ديدار دوستانه با عراق را برد، مهر

تيم ملی فوتبال کره جنوبی که خود را برای حضور در دور برگشت از مرحله انتخابی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی در قاره آسيا آماده می کند، امروز در ديداری دوستانه از سد تيم ملی عراق گذشت.
به گزارش خبرگزاری مهر، تيم ملی فوتبال کره جنوبی يکی از حريفان تيم ملی فوتبال کشورمان در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ در گروه ۲ آسيا عصر امروز در شهر "سوان" به ديدار تيم ملی عراق، قهرمان جام ملت‌های ۲۰۰۷ آسيا رفت و موفق شد با نتيجه ۲ بريک ميهمان خود را از پيش رو بردارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برای کره جنوبی در ديدار مقابل عراق دون هيون کيم (۵۵) و چو سولی (۷۱ - پنالتی) گلزنی کردند. اين نتيجه در حالی رقم خورد که تيم کره جنوبی ابتدا در دقيقه ۴۶ گل اول را دريافت کرده بود.

تيم ملی کره جنوبی در گروه ۲ مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در قاره آسيا با هشت امتياز از چهار بازی پس از کره شمالی ۱۰ امتيازی رده دوم جدول را در اختيار دارد. پس از اين دو تيم، تيم ملی فوتبال کشورمان با شش امتياز سوم و تيم‌های عربستان و امارات به ترتيب با کسب چهار و يک امتياز رده‌های چهارم و پنجم را از آن خود کرده‌اند.

شاگردان "هو چونگ مو" روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته هفتم از مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۰ در قاره آسيا به ديدار کره شمالی می روند. اين ديدار به ميزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016