شنبه 24 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: کريمی به اشتباهاتش پی برده است، ليست جديدی برای بازی با عربستان نداريم، ايسنا

- باقری از تيم ملی خداحافظی نکرده؛ مرخصی است

علی دايی پس از ديدار با تيم ملی فوتبال کنيا و پيروزی يک بر صفر ايران گفت: از اين بازی تدارکاتی راضی‌ام.

به گزاش ايسنا؛ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران افزود: با اين زمان اندک و تمرينات کم نمی‌توان انتظار بهتری از تيم ملی ايران داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد دعوت نکردن علی کريمی علی‌رغم رفع سوء تفاهمات گفت: من کدورتی با کريمی ندارم. او بچه خوبی است و از نظر فنی بازيکن خوبی است. علی به اشتباه خودش پی‌برده است و مطمئنا اگر در شرايطی باشد که ۹۰ دقيقه بازی کند دعوتش می‌کنم.

وی گفت: در مقابل نام ايران؛ دايی و کريمی چه کاره‌اند که بخواهد دعوا‌هايشان به تيم ملی صدمه بزند.

دايی تصريح کرد: بر اساس برنامه اول فروردين به کويت می‌رويم و ۳ فروردين با تيم ملی اين کشور بازی می‌کنيم و هشتم نيز با عربستان ديدار خواهيم کرد.

تيم ملی فوتبال کنيا در اين ديدار با آرم شرکت توليد پوشاک ورزشی "دايی" به ميدان آمده بود. سرمربی تيم ملی در اين باره گفت: من سرمربی‌ام و در مورد مسايل فنی حرف می‌زنم و کاری به اين حرف‌ها ندارم برويد اين موضوع را از فدراسيون فوتبال بپرسيد.

دايی در پاسخ به اينکه آيا اين حريفان را شما انتخاب می‌کنيد يا فدراسيون نيز گفت: من پيشنهادات را می‌دهم به کميته تيم‌های ملی و آنها تصميم می‌گيرند. می‌خواستيم با بحرين و قطر بازی کنيم که نشد و کنيا آمد.

وی درباره‌ی ديدار با عربستان و احتمال دعوت از بازيکنان جديد نيز گفت: اين نفرات همان بازيکنانی هستند که قرار است با عربستان بازی کنيم و ليست جديدی در کار نيست. فقط احتمال دارد تغييرات کوچکی انجام شود.

دايی اين تغييرات را دعوت از علی کريمی ندانست و گفت: معلوم نيست. ممکن است تغيراتی داشته باشد شايد هم نداشتيم. هم‌چنان فقط آماده‌ها را دعوت خواهيم کرد.

وی درباره‌ی کريم باقری نيز گفت: او از تيم ملی خداحافظی نکرده است. فقط چون خودش می‌گفت کشش اين بازی را ندارم به او مرخصی دادم تا آقا کريم به باشگاه پرسپوليس برسد. در دور بعد از او استفاده می‌کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016