چهارشنبه 12 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سد مقاومت کره شمالی در دقیقه 88 شکست - کره جنوبی صدرنشین شد

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با پیروزی در دقایق آخر برابر کره شمالی به صدر جدول رده بندی گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی امروز با برگزاری دیدار تیم های فوتبال کره جنوبی و کره شمالی در ورزشگاه ملی سئول پیگیری شد که تیم میزبان موفق شد در دقایق پایانی سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تیم ملی کره شمالی که قبل از این دیدار با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار داشت برای کسب یک امتیاز و حفظ این عنوان تلاش بسیاری کرد و حملات کره جنوبی را بی اثر گذاشت اما در دقیقه 88 روی اشتباه خط دفاعی و روی یک ضربه ایستگاهی دروازه اش باز شد تا یک امتیاز را هم از دست بدهد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با این پیروزی 11 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی گروه دوم صعود کرد. کره شمالی با همان 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد و عربستان با 7 امتیاز سوم است.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با 6 امتیاز در رده چهارم این گروه قرار دارد و تیم ملی فوتبال امارات نیز با یک امتیاز در رده پنچم جای گرفته است.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 22 امشب به وقت تهران تیم ملی فوتبال عربستان در شهر ریاض به مصاف تیم ملی فوتبال امارات خواهد رفت که این دیدار هم برای ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.





















Copyright: gooya.com 2016