چهارشنبه 12 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی فوتبال ایران برابر سنگال به تساوی دست یافت، مهر

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال سنگال به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار دوستانه که به قضاوت مسعود مرادی و در حضور کمتر از 3 هزار تماشاگر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد، مهرزاد معدنچی در دقیقه 28 تنها گل تیم ملی فوتبال کشورمان را وارد دروازه سنگال کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نیمه دوم سنگالی ها هجومی تر بازی کردند و موفق شدند در دقیقه 57 توسط " پاتریس سیسه" به گل تساوی دست پیدا کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که روز هشتم فروردین ماه با هدایت علی دایی برابر عربستان شکست خورد تا این سرمربی از سمتش برکنار شود، امروز با هدایت روته مولر آلمانی در این دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتبال سنگال رفت.

سیدمهدی رحمتی ، محسن بنگر ، سیدجلال حسینی ، حسن اشجاری ، خسرو حیدری ، مهرزاد معدنچی ، مازیار زارع ، محمدرضا خلعتبری ، وحید هاشمیان (کاپیتان)، مسعود شجاعی و غلامرضا رضایی یازده بازیکنی بودند که با انتخاب روته مولر از ابتدا به میدان رفتند.

در نیمه دوم شیث رضایی ، حسین کاظمی ، احسان حاجی صفی ، سید جلال رافخوایی و احمد جمشیدیان نیز به میدان رفتند اما نتوانستند برای رسیدن به پیروزی اقدام موثری انجام دهند تا این دیدار تدارکاتی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی روز 17 خرداد در پیونگ یانگ به مصاف تیم ملی کره شمالی خواهد رفت ، روز 20 خرداد در ورزشگاه آزادی میزبان امارات است و روز 27 خردادماه در آخرین دیدار این مرحله به مصاف تیم ملی فوتبال کره جنوبی خواهد رفت.





















Copyright: gooya.com 2016