دوشنبه 17 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تيم ملی فوتبال هنوز انتخاب نشده است، شانس مايلی کهن کم شد، مهر

در حالی که قبل از نشست امروز اعضای هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال برخی منابع آگاه و مسئول از انتخاب محمد مايلی کهن به عنوان سرمربی جديد تيم ملی فوتبال کشورمان نام برده بودند اما اطلاعات خبرنگار مهر حاکی از آن است که در پايان اين نشست شانس وی کاهش يافته است.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست امروز اعضای هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در حالی از ساعت ۱۸ امروز آغاز شد که از محمد مايلی که به عنوان گزينه نهايی سرمربيگری تيم ملی فوتبال کشورمان نام برده می شد اما در پايان اين نشست معادلات مجددا برهم خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس اطلاعات خبرنگار مهر، در حين برگزاری اين نشست تماسی از سوی اعضای هيئت رئيسه با محمد مايلی کهن برقرار می شود تا نظرات نهايی وی را جويا شوند. در اين تماس مايلی کهن شرايطی را برای فدراسيون فوتبال قرار می دهد که عمل کردن به آن تاحدودی برای مسئولان سخت بوده است.

به همين خاطر و به دليل قراردادن شرايطی از جمله انتخاب دستياران ، برگزاری اردوهای تيم ملی و... اعضای هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال شانس او را کم رنگ می کنند و به فکر مذاکره با گزينه های ديگر می افتند.

محمود ياوری و امير قلعه نويی دو گزينه ديگر مد نظر فدراسيون فوتبال هستند که قرار است علی کفاشيان به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال پس از انتخاب نهايی يکی از اين دو را به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان انتخاب کند.

اين برای چندمين بار است که گزينه نهايی سرمربيگری تيم ملی گمانه زنی می شود اما در تصميم پايانی از گزينه های ديگری نام برده می شود.





















Copyright: gooya.com 2016