سه شنبه 2 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فردوسي پور، قهر و استراحت، سایت گل

ظاهرا عادل بابت آنچه كه در آخرين برنامه 90 سال پيش اتفاق افتاد و تماسهايي كه منجر به اين شد تا او نتواند دوربين 90 را پخش كند به شدت ناراحت است و درواقع با مسئولان ارشد خود قهر كرده است.

سايت گل – خبر تعطيلي برنامه 90 و خودداري عادل فروسي پور از ادامه اجراي اين برنامه يا تصميم صداوسيما مبني بر پايان همكاري با اين گزارشگر برجسته ، خبر مهم حوزه فوتبال در ايران است . گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور حاضر به ادامه فعالیت در این شرایط و تن‌دادن به خواسته مدیران نیست و برنامه‌ریزی برای دور جدید برنامه‌اش را به حالت تعلیق درآورده است. او كه شخصا به هيچ سئوالي در اين زمينه پاسخ نمي دهد ديروز باخبرنگار روزنامه جام جم ارگان صداوسيما گفت و گو كرده.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين گزارش چنين مي خوانيم :" ديروز به محض شنيدن اين شايعه، با عادل فردوسي‌پور تماس گرفتيم كه او تمامي موارد مطرح شده را تكذيب و عنوان كرد، با توجه به سنگين بودن فصل فوتبالي اخير و درگير بودن با مسائل حاشيه‌اي بسيار، نياز به كمي استراحت دارد و اين تصميم خودش بوده كه كمي از فوتبال فاصله بگيرد و استراحت كند.در عين حال روز گذشته مدير شبكه 3 سيما هم خبر تعطيلي برنامه نود را تكذيب كرد. علي اصغرپورمحمدي كه از حاميان اصلي اين برنامه و عادل فردوسي‌پور به شمار مي‌رود،‌ در گفتگو با مهر عنوان كرد: حتي در صورت رفتن من از شبكه 3 هم اين اتفاق نخواهد افتاد. من از همه برنامه‌سازانم تا جايي كه كارشان قابل‌حمايت باشد، پشتيباني مي‌كنم."اما تصميم استراحت عادل فردوسي پور كاملا عجيب و مشكوك است چراكه او 11 سال 90را روي آنتن برده و يك تنه آن را به پربيننده ترين برنامه شبكه 3 مبدل كرده است.

عادل قهركرده

خبرنگار سايت گل در اين باره با تني چند از مسئولان گروه ورزش شبكه سوم گفت و گو كرده كه آنها جملگي دخالت مسائل سياسي اخير را در اين موضوع رد مي كنند اما ظاهرا عادل بابت آنچه كه در آخرين برنامه 90 سال پيش اتفاق افتاد و تماسهايي كه منجر به اين شد تا او نتواند دوربين 90 را پخش كند به شدت ناراحت است و درواقع با مسئولان ارشد خود قهر كرده است.گفته مي شود اگر قرار بر ادامه فشار سال گذشته و دخالت در محتواي برنامه باشد ، فردوسي پور 90 را اجرا نخواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016