سه شنبه 2 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامحسين مظلومي: بعضي از بازيكنان حالشان از توپ به هم مي‌خورد!، ايسنا

مديرتيم فوتبال استقلال تهران پيشنهاد كرد كه زمان آغاز نهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران 15 روز به تاخير بيفتد.

غلامحسين مظلومي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: مسوولان فدراسيون فوتبال تصميم گرفته‌اند كه ليگ نهم 15 مرداد برگزار شود، به تصميم آن‌ها احترام مي‌گذاريم. آن‌ها مي‌خواهند ليگ پويا و منظمي داشته باشند. من به عنوان يك پيشكسوت پيشنهاد مي‌كنم اين زمان را 15 روز به تاخير بيندازند و ليگ اول شهريور شروع شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: باشگاه‌ها زماني كه تيم ملي نياز داشت بازيكنان خود را در اختيار قرار دادند و هر كاري كه مي‌توانستند انجام دادند. اميدوارم هم‌اكنون فدراسيون فوتبال هم به خاطر آن همكاري و اينكه خستگي بازيكنان از تن‌شان بيرون برود،‌ شروع ليگ را به تاخير بيندازد. اين چند روز تاخير شايد روي ليگ چندان تاثير نگذارد اما براي بازيكنان بسيار مفيد است. آن‌ها مي‌توانند با استراحت در كنار خانواده‌شان و دور بودن از تمرينات انگيزه‌ي خوبي را براي شروع دوباره فصل پيدا كنند. تيم ملي كه به جام جهاني نرفته و ما زمان داريم كه چند روزي ليگ را ديرتر برگزار كنيم.

مدير تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينكه حضور زياد فوتباليست‌ها در مسابقه‌هاي باشگاه‌هاي آسيا، جام حذفي و ليگ برتر باعث شده تا آن‌ها مقداري از فوتبال زده شوند گفت: در حال حاضر بعضي از بازيكنان كه توپ را مي‌بينند،‌ گويي حالشان به هم مي‌خورد. آن‌ها بايد كاملا استراحت كرده و با انگيزه خوب و منظم بر سر تمرينات حاضر شوند.

وي در مورد حضور تنها 7 بازيكن اصلي تيم در تمرين دوشنبه ادامه داد: هنوز تمرينات به شكل رسمي خود نيست و به مرور تعداد بازيكنان بيشتر خواهد شد.

مظلومي افزود: به بازيكنان گفته‌ام كه مشكلات‌شان را حل كنند و بعد از آن در تمرينات حضور پيدا كنند. بازيكنان جديد مشكلات مالياتي داشتند كه پس از حل شدن مشكلاتشان حضور پيدا مي‌كنند. بازيكنان ملي پوش هم در استراحت بسر مي‌برند.

مدير تيم فوتبال استقلال تهران گفت: دوست نداريم كه بازيكنان با مشكل تمرين كنند. آن‌ها بايد با خيالي راحت و انگيزه بالا براي تمرينات حاضر شوند.

وي از انجام تست آمادگي جسماني بازيكنان استقلال خبر داد و گفت: بازيكنان سه‌شنبه و پنج‌شنبه در آكادمي ملي المپيك تست آمادگي جسماني مي‌دهند تا ببينيم وضعيت‌شان به چه نحو است.

سرپرست تيم استقلال در مورد زمان آمدن روته مولر مربي آلماني اين تيم گفت: او از شنبه هفته آينده به تمرينات ملحق خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016