یکشنبه 14 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابهام در سرانجام دوئل هاشمی و علی آبادی، جهان

در حالی که از دو سال دوم فعالیت دولت نهم زمزمه های تغییر و خداحافظی علی آبادی از سازمان تربیت بدنی به گوش می رسید اما موعد خانه تکانی دولت مردان برای بنای کابینه دهم این شایعه را قوت بخشیده است.

به گزارش جهان، علی آبادی که از سال گذشته تاکنون به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم های ایرانی در المپیک و نیز عدم راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی با حاشیه های لرزاننده ای مواجه شده بود با خبر پیگرد قضائی و قانونی دوشغله ها از سوی سازمان بازرسی کل کشور، تا مدتها به گام برداشتن بر لبه تیغ استعفا و ابقا ادامه داد. اما پایان عمر دولت نهم او را از هر گونه تغییر و تحول یک شبه در امان نگهداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از سوی دیگر، دستگیری چند تن از عومل و دست اندرکاران سازمان تربیت بدنی در استان تهران و به راه اندازی شایعه بازداشت چند نفر از نزدیکان علی آبادی که با تکذیب وی مواجه شد نیز از پاشنه آشیل هایی بود که مهندس تربیت بدنی کشور را با پیش لرزه های خداحافظی از کابینه مواجه کرد.

اما در این میان، هر چند برخی معتقدند که علی آبادی از چهره های محبوب احمدی نژاد به شمار رفته و در سمت خود باقی خواهد ماند اما اظهارات برخی منابع آگاه حکایت از آن دارد که سید مهدی هاشمی، قائم مقام وزیر راه و سرپرست سابق وزارت کشور به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی جانشین علی آبادی خواهد شد. هاشمی سابقه ریاست و مسئولیت در چند فدراسیون ورزشی را داشته است.

این در صورتی است که شایعات مربوط به تکیه سید مهدی هاشمی به صندلی ریاست دفتر رئیس جمهور صحت نداشته و شیخ الاسلام به مسئولیت خود در دفتر احمدی نژاد ادامه دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016