سه شنبه 16 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدارسپاهان به واعظي‌آشتياني: به مصاحبه‌ كردن عليه قلعه‌نويي ادامه دهيد پاسخ محكمي خواهيم داد، ايسنا

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بيانيه‌اي نسبت به مصاحبه‌ها و موضع‌گيري‌هاي مدير عامل باشگاه استقلال تهران عليه امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال سپاهان به واعظي‌آشتياني هشدار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: مصاحبه‌هاي مکرر و و موضع‌گيري هاي صريح و يا تلويحي مدير عامل باشگاه استقلال تهران عليه امير قلعه نويي درحالي است که قلعه‌نويي ديگر مسئوليتي در اين تيم تهراني ندارد. تا مدت‌ها سعي كرديم در مقابل اين اظهارات سکوت كنيم تا به نوعي اين حملات گاه و بيگاه از طرف آغاز کننده آن خاتمه يابد. اما هر روز که مي‌گذرد اظهار نظر جديدي را از سوي آقاي واعظي‌آشتياني عليه سرمربي تيم فوتبال سپاهان شاهديم و ظاهرا ايشان قصد خاتمه به موضع گيري ها و حملات غير منصفانه خود را ندارد. اين مسئله ايست که ديگر تحمل آن از سوي ما سخت شده و حمايت قاطع از امير قلعه نويي را در برابر اين حملات حتي در شرايطي که سرمربي تيم‌مان در برابر اين موضع گيري هاي ناروا سکوت مي‌کند را وظيفه طبيعي خود مي‌دانيم.

در ادامه اين بيانيه آمده است: به مدير عامل باشگاه استقلال تهران که ظاهرا با مصاحبه‌هاي بي حد و حصرش عليه امير قلعه‌نويي برهم زدن تمرکز و آرامش سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را هدف قرار داده، متذکر مي‌شويم که حق اين‌گونه اظهارنظر ها و موضع گيري ها در مورد سرمربي تيم فوتبال سپاهان را نداريد و بهتر در آستانه آغاز رقابت‌هاي پيش رو در فصل جديد توجه خود را به تيم متبوع تان معطوف كنيد.

در پايان اين بيانيه نيز آمده است: بديهي است در صورت تکرار موضع گيري و مصاحبه هاي آقاي واعظي‌آشتياني عليه سرمربي تيم فوتبال سپاهان به تذکر و هشدار اکتفا نخواهيم کرد و ضمن پاسخ محکم و قاطع از طريق مجاري قانوني نسبت به پيگيري اين موضوع اقدام خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016