شنبه 10 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
21 خرداد» کریمی هشت جلسه محروم و 10 میلیون تومان جریمه شد
18 اردیبهشت» اظهارات نژاد پرستانه فیروزکریمی
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فیروز کریمی: بايد بافتني ببافم و كتلت درست كنم، فوتبال ایران

فيروز كريمي سرمربي فعلي داماش گيلان به دليل رعايت نكردن منشور اخلاقي از مربيگري در ليگ برتر محروم شد ولي او همچنان مصاحبه‌هاي جنجالي‌اش را ادامه مي‌دهد.

كريمي فصل گذشته بارها از مشكلات فوتبال ايران در مصاحبه‌هايش صحبت كرد كه در بيشتر مواقع حرف‌هاي او در قالب طنز بود. اين موضوع براي مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ چندان خوشايند نبود و در نهايت آنها اين تصميم را گرفتند كه فيروز از فعاليت در ليگ برتر محروم شود. شايد سازمان ليگ فكر مي‌كند عدم حضور كريمي در ليگ برتر باعث خواهد شد تا مصاحبه‌هاي او بازتاب چنداني نداشته باشد ولي حتي مربيگري فيروز در ليگ دسته اول هم نگاه‌ها را از او دور نخواهد كرد و حتي اين مربي بعد از قطعي شدن محروميت‌اش هم با صراحت گفت: «من هرگاه صلاح بدانم مصاحبه مي‌كنم و مشكلات اين فوتبال را مي‌گويم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با وجود اين كه كريمي يك سال محروم شده، اما همچنان مصاحبه‌هاي حاشيه‌اي او ادامه دارد. فيروز در مورد منشور اخلاقي همچنان با موضع منفي صحبت مي‌كند. او مي‌گويد: «بحث منشور اخلاقي توافق‌نامه‌اي بود كه به امضاي اكثر مديران باشگاه‌ها رسيد و به نظر من يك قانون من‌درآوردي است. اين قانون شامل گيردادن به موي بازيكنان، مصاحبه‌ها و مسائل مختلف ديگر مي‌شود. البته خوشبختانه موي من مشكلي ندارد ولي از ناحيه چشم چپ مشكل دارم و نمي‌توانم خوب ببينم. فصل گذشته هم در استاديوم حافظيه گفتم كه نور ورزشگاه كم است و نمي‌توانستم گوشه زمين را ببينم و بايد با خودم چراغ‌قوه به كنار زمين مي‌بردم.»

كريمي تاكيد مي‌كند: «با اين شرايط چند وقت پيش گفتم كه بايد به فكر بازنشستگي باشم و با نشستن در خانه يا كاموا ببافم و يا اينكه كتلت درست كنم. البته اميدوارم كه در منزل شخصي‌ام ديگر بحث منشور اخلاقي مطرح نباشد.» صحبت‌هاي كريمي نشان مي‌دهد كه او همچنان از محروميت‌اش به دليل رعايت نكردن منشور اخلاقي به شدت ناراحت است و باز هم سازمان ليگ را مورد حمله قرار مي‌دهد. به نظر مي‌رسد كه عزيزمحمدي و يا تاج به زودي جواب حرف‌هاي كريمي را بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016