شنبه 24 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی استیل آذین با هت تریک غلامی، ایلنا

تیم فوتبال استیل آذین با درخشش محمد غلامی از سد صبای قم گذشت و جمع امتیازات خود را به عدد 6 رساند تا در پایان دیدارهای آغازین هفته دوم لیگ برتر صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ایلنا، تیم‌های استیل آذین و صبای قم از ساعت 17 امروز در یکی از نخستین دیدارهای هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که تلاش این دو تیم در پایان به برتری 4 بر3 سرخپوشان تهرانی انجامید.

ستاره این بازی محمد غلامی بود که سه بار دروازه تیم صبای قم را باز کرد . با گلزنی این مهاجم جوان در دقیقه 4+90 بود که برتری 4 بر3 از آن شاگردان حمید استیلی شد.

- نتایج دیدارهای آغازین هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* ابومسلم خراسان صفر - پاس همدان صفر

* استیل آذین تهران 4 - صبای قم 3

گل‌ها: محمد غلامی (4+90، 63، 36) و علی کریمی (57) برای استیل آذین و احمد تقوی (22)، محمد رضایی (67) و حمیدرضا فرزانه (85) برای صبای قم

شایسته پیروزی بودیم/ خیلی‌ها به من تهمت پول پرستی زدند، مهر

کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه پیروزی مقابل صبای قم حاصل تلاش تمام بازیکنان بوده است، تصریح کرد: این نتیجه به عدالت نزدیک بود چرا که ما برای کسب این پیروزی شایسته‌تر بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی که پس از پیروزی 4 بر 3 تیم استیل آذین مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: خوشحالم که اولین بازی خانگی استیل آذین مقابل تماشاگران مشتاق این تیم با برد همراه بود و توانستیم آنها را خوشحال کنیم.

کریمی اضافه کرد: به نظر من تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه از تماشای این بازی پرگل لذت بردند و تیم ما از هر نظر شایسته این پیروزی بود.

وی در خصوص گلزنی خود در این دیدار اظهار داشت : من زحمت بقیه بازیکنان را کامل کردم و خوشحالم که توانستم سهمی در این پیروزی روحیه بخش داشته باشم و امیدوارم بتوانم همچنان برای استیل آذین بازیکنی موثر و کلیدی باشم.

کاپیتان استیل آذین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که حضور او در این تیم را به خاطر مسائل مالی عنوان می کنند، اظهار داشت: متاسفانه طی مدتی که به استیل آذین آمدم برخی‌ها مدام به اینگونه مسائل دامن می زنند در حالیکه من هرگز به خاطر پول استیل آذین را انتخاب نکردم. جدایی من از پرسپولیس به خاطر مسائل دیگری بود که گذشت زمان خیلی از واقعیت‌ها را نشان خواهد داد.

کریمی تصریح کرد: قصد ندارم درباره گذشته صحبت کنم. من امروز بازیکن استیل آذین هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم گرفت و اعتقاد دارم با ادامه همین روند می توانیم جزو تیم‌های مدعی لیگ باشیم.

وی در خصوص تیم صبای قم نیز گفت: آنها تیم خوب و دونده‌ای داشتند که بسیار درگیر و سختکوش نشان دادند و امروز توانستیم سه امتیاز با ارزش را از این تیم بگیریم که می تواند در جایگاه ما در لیگ طی هفته‌های آینده تاثیرگذار باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016