سه شنبه 24 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس مقابل شاهين متوقف شد، ایرنا

ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و شاهين بوشهر با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

به گزارش ايرنا، در آخرين ديدار هفته ششم ليگ برتر فوتبال، تيم هاي فوتبال پرسپوليس و شاهين بوشهر در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه دو بر دو به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمد احمدپوري و بازياري در دقايق 18 و 3+90 براي تيم شاهين و هادي نورزي و کريم باقري (پنالتي) در دقايق 21 و 88 براي سرخ پوشان گلزني کردند.
نيمه اول اين ديدار به جز دقايق بعد از گل، بسيار سرد و کسل کننده برگزار شد و بازيکنان هر دو تيم داراي اشتباهات فراواني بودند.

هادي نوروزي با بازکردن دروازه تيم شاهين، چهار گله شد تا بعد از علي کريمي و ادينهو لوسيان و در کنار اسماعيل فرهادي در رده سوم جدول گلزنان ليگ برتر قرار گرفت.

تيم فوتبال پرسپوليس با اين تساوي با يک پله صعود بالاتر از استيل آذين و پايين تر از مس کرمان در رده هفتم قرار گرفت.

حاشيه ديدار تيم هاي پرسپوليس و شاهين بوشهر

به گزارش ايرنا، ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و شاهين بوشهر در حالي با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد که حدود 60 هزار هوادار از نزديک اين بازي را تماشا مي کردند.

*افشين قطبي، علي پروين، عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس، فرخزادي، عضو هيات مديره باشگاه و عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر از جايگاه ويژه اين ديدار را تماشا کردند.

* در نيمه اول تماشاگران در دقايقي از بازي نسبت به بازي محمد پروين، حسين بادامکي و ميثم بائو اعتراض کردند.

* حدود 1000 تماشاگر طرفدار تيم شاهين نيز در گوشه اي از ورزشگاه به تشويق تيم خود مشغول بودند.اين تعداد در مواقعي با هوادارن پرسپوليس به درگيري لفظي نيز پرداختند.

* اشپيتيم آرفي قبل از حضورش در زمين به شدت مورد تشويق هوادارن قرار گرفت.پيش از اين هواداران با فرياد زدن نام آرفي خواهان حضور اين بازيکن در زمين شده بودند.

* هواداران در نيمه دوم با سر دادن شعارهايي خواستار جدايي بادامکي از پرسپوليس شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016