سه شنبه 24 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به جاي مصاحبه برويد كار كنيد، كنايه دادگان به دست اندركاران فدراسيون، ایران ورزشی

اين روزها يكي از سوژه‌هاي اصلي محافل خبري ورزشي موضوع تغييرات احتمالي در پيكره ورزش ايران است، زماني كه رشته به رشته پيش مي‌رويم مجبور مي‌شويم روي فوتبال مكث زيادي كنيم چرا كه به رغم بسياري از كارشناسان، فوتبال ايران نياز مبرم به دگرديسي در حوزه مديريت خود دارد. حضور نيروهاي متخصص به جاي مديراني كه براي كسب تجربه روي كرسي‌هاي صاحب رأي فدراسيون جلوس كردند نياز لازم فوتبال ايران در شرايط فعلي است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ناكامي‌هاي چند وقت اخير فوتبال چنين ذهنيتي را به وجود آورد كه محافل خبري فدراسيون فوتبال را در رديف نخستين فدراسيون‌ها براي تغيير مديريت قرار دادند، با انتشار اين اخبار و گمانه‌زني‌ها ناخودآگاه نام رييس سابق فدراسيون فوتبال به عنوان يكي از كانديداهاي اصلي رياست فدراسيون مطرح شد، چرا كه رضايت زيادي به عملكرد وي در محافل تصميم‌گيرنده نسبت به دادگان وجود داشت. با مطرح شدن نام رييس سابق فدراسيون فوتبال استقبال خوبي از سوي اقشار مختلف جامعه ورزش صورت گرفت اما در اين بين تنها مسوولان فعلي فدراسيون بودند كه چهره تدافعي به خود گرفتند و از طريق ياران رسانه‌اي در جهت مقابله با اين اتفاق قدم برداشتند تا پاي دادگان به فوتبال باز نشود. در همين راستا گمانه‌زني‌هاي متعددي از سوي برخي رسانه‌ها براي لوث كردن ماجراي دكتر دادگان شكل گرفت تا سرانجام او در گفت و گو با يكي از خبرگزاري‌هاي مورد وثوقش اعلام كرد هيچ تمايلي به قبول مسووليت اجرايي ندارد و با بيان اين جمله كه همچون سال‌هاي گذشته اعلام مي‌كنم كه هيچ مسووليت اجرايي را نمي‌پذيرم خيال همه را راحت كرد.

24 ساعت پس از اين مصاحبه دادگان، علي كفاشيان در گفت و گو با خبرگزاري فارس حرف‌هاي عجيبي زد كه همه را شوكه كرد؛ شايد خيلي‌ها منتظر واكنش دادگان بودند اما رييس سابق فدراسيون با درايت اين مساله را مديريت كرد. محمد دادگان به هيچ يك از تماس‌هاي خود براي انجام مصاحبه پاسخ نداد تا حاشيه‌اي درست نشود اما از نزديكان او شنيديم دكتر هيچ علاقه‌اي براي پاسخگويي به اظهارات كفاشيان ندارد؛ تنها جمله‌اي كه او مي‌گويد اين است: «من كه تا به امروز مانعي براي فعاليت كفاشيان به وجود نياوردم اما گويا دوستان خيلي دوست دارند تمام كار و زندگي خود را كنار بگذارند و تنها براي فرافكني به مساله دادگان بپردازند. يكي نيست به مسوولان فدراسيون بگويد به جاي مصاحبه برويد كار كنيد!» نزديكان دادگان متفق‌القول به اين مسائل هم اشاره مي‌كنند: «دكتر دادگان اعلام كرده من تمايلي به قبول مسووليت اجرايي به هر قيمتي ندارم. من هيچگاه براي گرفتن صندلي حاضر نيستم همه چيز را زير پا بگذارم، لذا اگر دوستان صلاح بدانند به من اختيار مي‌دهند تا مسووليت بگيرم.»

در حالي كه موضع دادگان نسبت به قبل هيچ تغييري پيدا نكرده برخي دوستان نزديك وي مي‌گويند چنانچه فضا و محيط براي فعاليت دادگان فراهم شود او بي‌درنگ اين مساله را مي‌پذيرد.

اين افراد از نارضايتي شديد دكتر دادگان نسبت به انتشار برخي اخبار، گمانه‌زني‌ها و مصاحبه‌هاي برخي مسوولان فدراسيون خبر مي‌دهند و مدعي هستند دكتر دادگان گلايه بسيار زيادي از تعدادي از رسانه‌هاي گروهي دارد چرا كه برخي آنها اخبار را وارونه جلوه مي‌دهند، همينطور برخي از مسوولان تصور مي‌كنند دادگان براي رسيدن به رياست سر و دست مي‌شكند در حالي كه او هم اكنون در آرامش زندگي مي‌كند و اگر قرار به مقابله به مثل و مصاحبه كردن باشد با حرف‌هاي او سنگ روي سنگ بند نمي‌شود.

دادگان در پايان وقتي مصاحبه كفاشيان با فارس را مي‌خواند، رو به دوستانش مي‌گويد: «بعيد مي‌دانم كفاشيان اين حرف‌ها را زده باشد... كفاشيان همان آدمي است كه گفته بود حاضر است به عنوان نايب رييس در فدراسيون من كار كند. پس بعيد است اين حرف‌ها را زده باشد. شايد خبرنگاران شيطنت كرده‌اند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016