دوشنبه 24 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاري جلسه ويژه در فدراسيون براي پيگيري تباني در فوتبال، فارس

نايب رئيس فدراسيون فوتبال از برگزاري جلسه براي برسي تباني در فوتبال ايران خبر داد.

مهدي تاج در گفت و گو با خبرگزاري فارس، درباره جلسه هم‌انديشي فردا كه در مورد سقف قرارداد بازيكنان برگزار مي‌شود؛ تصريح كرد: براي كاهش قرارداد بازيكنان، مديران عامل باشگاه‌ها بهترين كساني هستند كه مي‌توانند ما را در اين امر ياري كنند و به همين دليل اين جلسه را ترتيب داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به بحث تباني در فوتبال ايران كه اين روزها در محافل رسانه‌اي بازتاب گسترده‌اي پيدا كرده، تاكيد كرد: براي مشخص شدن اين موضوع جلسه‌اي را برگزار خواهيم كرد. هنوز درباره بحث تباني باشگاه‌هاي استقلال تهران و استقلال اهواز تصميمي نگرفته ايم و كميته انضباطي پيگير اين موضوع است. البته تاكنون هيچ كس درباره تباني سندي به ما ارائه نكرده است.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال از تشكيل جلسه با اعضاي كميته فني خبر داد و به فارس گفت: فردا ساعت 10 صبح با اعضاي كميته فني جلسه‌اي راجع به فوتبال پايه و جوانان برگزار خواهيم كرد تا با انجام مشورت‌هاي لازم در زمينه فوتبال پايه به جمع‌بندي خوبي برسيم. بعد از جلسه هم‌انديشي؛ فردا ساعت 17 در يك جلسه ديگر موسوم به جلسه بسيج ورزشكاران كه براي حمايت تيم ملي است شركت مي‌كنيم.

سخنگوي فدراسيون فوتبال درباره حضور در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: ظهر سه‌شنبه ساعت 12 به مجلس شوراي اسلامي مي‌رويم. كميته تخصصي فراكسيون ورزش مجلس نامه‌اي به فدراسيون ارسال كرده و از كفاشيان، من و مايلي كهن خواسته تا براي بررسي شرايط تيم ملي و هموار كردن شرايط صعود ايران به جام جهاني 2010 در اين جلسه شركت كنيم و نظرات خود را ارائه دهيم. حضور من و مايلي كهن در اين جلسه قطعي است اما تاكنون كفاشيان در اين مورد چيزي نگفته است.

تاج در مورد دستياران مايلي كهن و سرپرست آينده تيم ملي عنوان كرد: فرصت كافي براي انتخاب دستياران مايلي كهن داريم. به نظرم به دليل حساسيت سه بازي اخير نبايد عجله كرد و با آرامش بهترين انتخاب‌ها را خواهيم كرد.
نائب رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سئوال كه آيا نامه‌اي از فيفا مبني بر محروميت فوتبال ايران به دليل رفتارهاي برخي تماشاگران در ديدار ايران و عربستان ارسال شده است يا خير گفت: ما خاطيان را شناسايي كرده و تنبيه كرده‌ايم اما تاكنون نامه رسمي از كميته انضباطي فيفا به ما نرسيده است. گرچه ما نيز با انجام چندين مكاتبه به مسئولين فيفا اطمينان داده‌ايم با خاطيان برخورد خواهيم كرد. فدراسيون فوتبال اعلام كرد اين مسئله داخلي را به خوبي مديريت كرده‌ايم و ما خواهان اين شده‌ايم كه فيفا در اين زمينه هواداران ايراني را محروم نكند.

وي راجع به نحوه محروميت ايران تصريح كرد: بدون شك اين محروميت به بازي ايران و امارات مربوط مي‌شود چون ما فقط در اين بازي ميزبان هستيم.
تاج درباره اعتراض فدراسيون به رفتار بعضي از بازيكنان عربستان پس از گل اول به ايران خاطرنشان كرد: پس از گل اول برخي از آنها با چند تن از بازيكنان ايراني درگيري فيزيكي داشته و اين رفتار تخلف محسوب مي‌شود. كميته بين‌المللي در اين زمينه با فيفا مكاتباتي انجام داده و ما پيگير اين مسئله هستيم.





















Copyright: gooya.com 2016