شنبه 28 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد استيلی: استيل آذين کهکشانی نيست، علی کريمی رفتار بسيار خوبی با رسانه‌ها و بازيکنان دارد، ايسنا

- جو ورزشگاه آزادی بازيکنان جوان ما را گرفته بود


سرمربی تيم فوتبال استيل آذين گفت: اين توقع می‌رود که تيم ما بتواند هر هفته عملکرد بهتری ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حميد استيلی پس از شکست تيمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: نيمه اول عملکرد خوبی نداشتيم و کنترل بازی دست استقلال بود. ما يک سری بازيکنان جوان داشتيم که جو ورزشگاه آزادی آنها را گرفته بود اما در نيمه دوم پس از جابه‌جايی‌هايی که انجام داديم عملکرد بهتری داشتيم و استقلال در نيمه دوم چشم به ضد حملات داشت. با اين حال برد حق استقلال بود. به مجموعه اين تيم تبريک می‌گويم. در اين بازی شرايط ما تا حدودی بهتر شده بود اما اين توقع می‌رود که هفته به هفته بهتر شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سوال که شما مدت زيادی را بيرون از خط مانديد تا بتوانيد در تيم بزرگی مربی‌گری کنيد، پس چطور استيل آذين را انتخاب کرديد، گفت: استيل آذين تيم خوبی است. تنها مشکلی که داريم اين است که چون دير شروع کرديم برای رسيدن به آمادگی صددرصد زمان می‌خواهيم. اگر شما می‌بينيد که استقلال اين قدر خوب بازی می‌کند به اين دليل است که بازيکنان اين تيم چند سال کنار هم بوده‌اند و تعداد کمی بازيکن به اين ترکيب اضافه شده‌اند. آنها ازحمايت تماشاگران هم برخوردار بودند. البته من بايد از هواداران پرسپوليس هم تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند.

وی درباره فحاشی تماشاگران گفت: فکر می‌کنم کسانی که در ورزشگاه بودند فوتبال خوبی ديدند. بايد به تماشاگران احترام بگذاريم. من پيش از بازی به بازيکنان گوشزد کرده بودم که وارد مسائل حاشيه‌ای نشوند.

استيلی در پاسخ به اين سوال که آيا با اين دو شکست حاشيه امنيت شما از بين نرفته است، گفت: وقتی تيمی می‌بازد اين مشکلات هم به وجود می‌آيد. سعی می‌کنيم در آينده بازی روانتر و بهتری ارائه دهيم. يک سری مشکلات داريم که اميدوارم بتوانيم آنها را حل کنيم.

خبرنگاری از استيلی درباره حضور عابديان بر روی نيمکت تيم استيل آذين به عنوان سرپرست پرسيد و گفت که چطور عابديان برای بيان مسائل تاکتيکی به لب خط می‌آمد که استيلی گفت: درست است که پست عابديان سرپرست عنوان شده، اما وظيفه او مسائل فنی است. آخرين مدرکی که او گرفته، مدرک مربی‌گری حرفه‌ای است و من از او خواستم که اگر مساله‌ای را ديد آن را به ما بگويد.

خبرنگاری پرسيد بعضی بازيکنان استيل آذين بابت اينکه کريمی سر بازيکنان در ميانه زمين داد می‌زند شکايت دارند که استيلی گفت: تمام بازيکنان کريمی را دوست دارند. او کاپيتان و بازيکن الگوی ماست و رفتار و اخلاقش با گذشته بسيار فرق کرده است، او رفتار بسيار خوب با رسانه‌ها و بازيکنان دارد و ما مشکلی از اين بابت نداريم.

استيلی درباره عملکرد تيم داوری هم گفت: گل اول را که دوستان از بالا می‌ديدند گفتند آفسايد بوده است اما من حرفی در اين باره ندارم. در ابتدای نيمه دوم هم فکر می‌کنم پنالتی برای ما رخ داد اما بايد فيلم بازی را ببينيم. ما هيچ وقت به عملکرد داوری اعتراض نداشته‌ايم. آنها را قشر زحمتکشی می‌دانيم و اشتباهاتشان را هم سهوی می‌دانيم. شايد از داوری در اين چند هفته لطمه خورديم اما هيچ وقت اعتراضی نکرديم.

استيلی درباره ادامه وضعيت استيل آذين گفت: همه می‌گفتند که تيم ما کهکشانی است اما تيم ما تنها دو ستاره دارد که آن هم علی کريمی و حسين کعبی است که بيش از ۸۰ بازی ملی دارد. تعدادی بازيکن ديگر هم گرفتيم که نمی‌توان گفت آنها ستاره هستند. به توانايی‌های تيم‌مان ايمان داريم اما آنها نتوانستند تا به حال توانايی‌شان را نشان دهند. پس از بازی با استقلال با حشمت مهاجرانی صحبت می‌کردم او هم می‌گفت که بازيکنان در تمرينات توانايی بيشتری از خود بروز می‌دهند. اميدوارم با گذشت زمان آنها بتوانند توانايی‌های بيشتری را از خود در زمين نشان دهند.

وی در پايان درباره عملکرد علی کريمی گفت: علی در اين بازی بسيار خوب بازی کرد. در نيمه اول بين مهاجمين و بازيکنان ميانی قرار گرفت و در نيمه دوم هم فوروارد شد. طوری برنامه‌ريزی کرده بوديم که اگر علی را گرفتند بقيه بازيکنان بتوانند از فضای به دست آمده استفاده کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016