یکشنبه 20 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيمي:تيم ملي نياز به شوك دارد!، ايلنا

كارشناس فوتبال كشورمان با اشاره به ديدار تيم ملي مقابل سنگاپور گفت: با وجود اينكه توانستيم تيم سنگاپور را با سه گل شكست دهيم اما بايد افشين قطبي را از سرمربي تيم ملي بركنار كرد تا شوك خوبي به تيم ملي وارد شود.

ناصر ابراهيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، ضمن بيان مطلب فوق افزود: اگر تيم ملي توانست مقابل سنگاپور3 گل به ثمر برساند، بايد سه گل هم دريافت مي‌كرد اما با خوش‌شانسي روبرو بود. الان افشين قطبي و مسئولان فدراسيون خود را پشت پيروزي مقابل سنگاپور پنهان مي‌كنند، در اين بين تمامي مشكلات فوتبال كشور به صورت موقت فراموش مي‌شود اما بايد واقع‌بينانه فكر كرد. وي ادامه داد: با افشين قطبي و يا هر مربي ديگر به احتمال 80 درصد نمي‌توانيم قهرمان جام ملت‌هاي آسيا شويم و اگر چنين اتفاقي هم رخ دهدبا عث خوشحالي مردم نخواهد شد چراكه مهم حضور در جام جهاني است كه ما آن را از دست داده‌ايم. اين كارشناس فوتبال اضافه كرد: در حدود 60 سال است كه تيم ملي در مقابل‌ تيم‌هايي مانند سنگاپور، اندونزي، هندوستان و اين قبيل تيم‌ها قرار مي‌گيرد اما هيچ‌گاه هم شكست نخورده است. شايد مقطعي به دليل مسجل شدن صعودمان به مرحله بعدي و تشريفاتي بودن مسابقه با تيم ذخيره به مصاف اين تيم‌ها رفته و مساوي به دست آورده‌ايم، اما در كل هيچ موقع بازنده نبوده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ابراهيمي گفت: برنامه تيم ملي و حضور افشين قطبي به عنوان سرمربي تيم ملي اشتباه است، اگر من جاي فدراسيون فوتبال بودم همين امروز اين مربي را بركنار مي‌كردم. ما نبايد براي كسب پيروزي مقابل سنگاپور جشن بگيريم.

وي افزود: آقاي قطبي انتظار دارد، مردم به دليل كسب پيروزي مقابل سنگاپور به خيابان بريزند در حالي كه سنگاپور جزو تيم‌هاي درجه سوم آسيا محسوب مي‌شوند.

اين پيشكسوت فوتبال ادامه داد: يكي از بزرگترين اشتباهات افشين قطبي، برگزاري اردوهاي بلندمدت براي تيم ملي است. اين اردوها بازيكنان را خسته مي‌كند، بايد شرايطي فراهم شود كه تيم ملي در آرامش كامل به مصاف حريفان بروند. چهره بازيكنان تيم ملي در ديدار مقابل سنگاپور بسيار عصبي و خسته بود و چه بسا اگر برابر سنگاپور به گل نمي‌رسيديم، درگيري‌هاي بين آنها به وجود مي‌آمد.

ابراهيمي با اشاره به پرداختن مبالغ كلان به مربيان و بازيكنان فوتبال در كشورمان گفت: در حالي كه هيچ پيشرفتي در فوتبال نداشته‌ايم، اما مربيان و بازيكنان ليگ برتري براي يك فصل مبالغي در حدود 500 ميليون و حتي بالاتر دريافت مي‌كنند، اما اي كاش از لحاظ فني هم پيشرفت مي‌كرديم.

وي ادامه داد: ما هفت سال پيش براي حضور پنج ساله خود در تيم پرسپوليس فقط 40 ميليون دريافت كرديم، در حالي كه توانستيم چهار قهرماني براي اين تيم به دست بياوريم. اما طي هفت سال گذشته همين تيم پرسپوليس براي 13 مربي خود نزديك به 10 ميليارد هزينه كرده است. هواداران از پرسپوليس قهرماني مي‌خواهند كه علي پروين همواره اين تيم را به عنوان قهرماني مي‌رساند.

ابراهيمي اضافه كرد: من تعجب مي‌كنم مسئولان فدراسيون فوتبال به دليل يك شكست كه آن هم در ضربات پنالتي به دست آمد امير قلعه‌نويي را از سرمربي‌گري تيم ملي بركنار كردند. اما آن وقت افشين قطبي با وجود شكست مقابل تيم‌هايي مانند اردن، قطر، مالي همچنان به كار خود ادامه مي‌دهند. اين نشان مي‌دهد افرادي هستند كه در پشت پرده از او حمايت مي‌كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016