جمعه 25 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين شمس سرمربی تيم ملی فوتسال ايران، بهترين مربی سال ۲۰۰۹ فوتسال جهان شد، مهر

پايگاه خبری "فوتسال پلانت" حسين شمس سرمربی تيم ملی فوتسال ايران را به عنوان بهترين مربی سال ۲۰۰۹ جهان انتخاب کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسين شمس جايزه‌ای را به دست آورد که پيش از اين مربيان بزرگی چون "خاوير لوزانو"، "خوزه ونانسيو لوپز هيرو" و "پائولو سزار" به دست آورده اند، جايزه "ديميتری نيکولائو".

پايگاه خبری "فوتسال پلانت" با اشاره به انتخاب حسين شمس به عنوان بهترين مربی سال فوتسال جهان آورده است: " اگر فکر می کنيد که سلطان فوتسال آسيا بودن کار آسانی است، برويد از ژورانديرو، مربی برزيلی تيم زير ۲۳ سال ايران بپرسيد که در رقابت‌های سال ۲۰۰۶ ازبکستان مقابل ژاپن تن به شکست داد و در آن سال تيم ايران برای نخستين بار عنوان قهرمانی آسيا را از دست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه اين مطلب با اشاره به اينکه حسين شمس تيم ملی فوتسال ايران را به قدرت اول آسيا بدل ساخته، آمده است: انتظار و اميد از تيم ملی فوتسال ايران بسيار بالاست و امروز تيم ايران، يک تيم جهانی شده است. تيم ملی فوتسال ايران يک تيم با استعداد و جوان است که سبک جديدی از بازی را ارائه می کند. فوتسال ايران با شمس در بين قدرت‌های برتر جهان قرار گرفته است. بی شک درخشش در جام جهانی ۲۰۰۸ برزيل نمونه‌ای برای اين پيشرفت است.

در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ جهان عنوان بهترين مربی سال فوتسال جهان از آن "خاوير لوزانو" اسپانيايی شد. در سال ۲۰۰۷ و پس از دو سال وقفه در انتخاب بهترين مربی سال فوتسال دنيا "خوزه ونانسيو لوپز هيرو" از اسپانيا عنوان مربی سال فوتسال دنيا را به دست آورد. در سال ۲۰۰۸ نيز "پائولو سزار" از برزيل بهترين مربی سال فوتسال دنيا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016