جمعه 25 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتسال ايران برابر بلژيک متوقف شد، تساوی با ضربات پنالتی، مهر

ملی پوشان فوتسال ايران در نخستين ديدار دوستانه خود برابر تيم ملی بلژيک با نتيجه تساوی متوقف شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتسال کشورمان که برای برگزاری دو ديدار دوستانه با تيم ملی فوتسال بلژيک به اين کشور سفر کرده است، پنجشنبه شب در سالن "دوسورين" شهر بروکسل برابر اين تيم اروپايی صف آرايی کرد.

ملی پوشان فوتسال ايران که در اين بازی با ترکيب مصطفی نظری، محمد کشاورز، محمد طاهری، وحيد شمسايی و علی اصغر حسن زاده گام به ميدان گذاشته بودند، در نهايت با نتيجه تساوی ۴ بر۴ متوقف شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی تيم بلژيک که از حمايت تماشاگرانش بهره می برد، با گل‌های "باچار" در دقايق يک و ۱۳ از ميهمان خود پيش افتاد. در ادامه تيم ايران حملات زيادی روی دروازه تيم ميزبان داشت تا اينکه محمد طاهری و وحيد شمسايی در کمتر يک دقيقه بازی را به تساوی کشاندند. از دقيقه ۱۴ بازی با نتيجه تساوی ۲ بر۲ دنبال شد، نتيجه‌ای که تا پايان نيمه اول هيچ تغييری نکرد.

تيم ملی فوتسال کشورمان در نيمه دوم برتر از ميزبان خود ظاهر شد و دو بار در دقايق ۲۵ و ۳۳ به ترتيب توسط محمد طاهری و علی اصغر حسن زاده به گل رسيد. بازی با همين نتيجه دنبال می شد تا اينکه تيم ميزبان در پنج دقيقه پايانی به دو ضربه پنالتی دست يافت و بازی را مساوی کرد. "ساباب تی" (۳۵) و "چامی بای" (۳۶) گل‌های سوم و چهارم تيم بلژيک را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

قضاوت ديدار دوستانه تيم‌های ملی فوتسال بلژيک و ايران برعهده "لمال پاسکال" و "استفن" از کشور ميزبان بود. برای تماشای اين مسابقه بيش از ۶۰۰ تماشاگر به سالن "دوسورين" شهر بروکسل آمده بودند.

تيم‌های ملی فوتسال بلژيک و ايران امشب دومين و آخرين ديدار دوستانه خود را برگزار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016