دوشنبه 3 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشیه سفر استقلال به عربستان - همراهان استقلال حاجي شدند، ایلنا

استقلال تهران در دومين روز سفر به عربستان اولين تمرين خود را انجام داد.
برنامه هاي كاري استقلال تا به امروز به قرار زير است:

دیدار با مدیر الاهلی

مدیرباشگاه الاهلی به استقلالی ها خوشآمد گفت.

عبدالعزیز الانکاری مدیر باشگاه الاهلی در جریان تمرین شنبه شب استقلالی ها با حضور در کنار آبی پوشان به آنان خوشامد گفت. وی که غلامحسین مظلومی را به خوبی می شناخت از وی به عنوان یکی از نوادر فوتبال آسیا یاد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




الانکاری سپس علی اصغر مانوسی فر مشاور امور بین الملل باشگاه، مباشری مدیر مالی اداری و حیرانی مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال را به دفتر کار خود دعوت کرد و ضمن خوشامدگویی رسمی به کاروان استقلال ابراز امیدواری کرد میزبان خوبی برای استقلال در این سفر باشد.
وی که استاد دانشگاه و دارای مدرک دکترای متالوژی نیز هست، در این دیدار صمیمانه باشگاه های ایرانی و سعودی را افتخار فوتبال آسیا خواند و ابراز امیدواری کرد هر دو تیم در پایان مرحله گروهی جواز صعود به دور دوم را دریافت کنند.

کادر فنی و همراهان تیم استقلال بامداد یکشنبه به خانه خدا مشرف شدند.
مربیان و کادر اجرایی و خبرنگاران همراه استقلال بامداد امروز در هتل محرم شدند و با 3 دستگاه تاکسی به مکه مکرمه عزیمت کردند. استقلالی ها با راهنمایی حجت الاسلام مالک مسوول فرهنگی باشگاه و راهنمای کاروان اعمال عمره مفرده را تا حوالی صبح به جای آوردند و حاجی شدند.

زمین شماره یک ورزشگاه اختصاصی باشگاه الاهلی زیر کشت است و از این رو طرف سعودی زمین شماره 2 را در اختیار آبی پوشان قرار داد.
* در جریان تمرین استقلال باشگاه الاهلی چند نفر را مامور رسیدگی به نیازهای استقلالی ها و پذیرایی از آبی پوشان کرده بود.

* لباس های جدید استقلال که توسط نمایندگی آل اشپورت در دبی تهیه شده، دیروز مستقیما از دبی در جده به دست آبی پوشان رسید.

* در مسیر بازگشت از تمرین سید مهدی سید صالحی با صدای گرم خود و خواندن اشعاری در مدح ائمه (ع) فضای اتوبوس حامل آبی پوشان را دگرگون ساخت.

* در زمان حضور استقلالی ها در مکه مکرمه، بجز آنان هیچ زائر ایرانی در مسجد الحرام دیده نشد.

* استقلالی ها زائر خانه خدا در حین انجام اعمال عمره مفرده برای سلامتی ناصر حجازی پیشکسوت استقلال دعا کردند.

* بازیکنان استقلال با دیدن حاجیان جدید برای آنان آرزوی قبولی طاعات کردند. بازیکنان قرار است پس از دیدار با الاهلی برای زیارت خانه خدا مشرف شوند و از هم اکنون برای دیدن خانه خدا لحظه شماری می کنند.

* هتل محل اقامت استقلالی ها برخلاف سال گذشته چندان هتل لوکس و پرستاره ای نیست! الاهلی هتلی معمولی برای میزبانی از استقلالی ها تدارک دیده اند.

* صبح یکشنبه یک خبرنگار سعودی برای مصاحبه با سرمربی استقلال به طبقه سوم هتل رادیسون رفت و مرفاوی را بیدار کرد. وی تاکید داشت بلافاصله با وی مصاحبه کند! این مصاحبه نهایتا در لابی هتل انجام شد و مرفاوی به زبان عربی با خبرنگار عرب گفت و گو کرد.

* راینر کرافت آلمانی مربی سابق استقلال برای آبی پوشان آرزوی موفقیت کرد. وی در تماس با یکی از اعضای کاروان استقلال ابراز امیدواری کرد استقلال در دیدار با الاهلی به 3 امتیاز مسابقه دست یابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016