یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برخورد دست كاظمي با صورت برهاني و گوش درد مهاجم استقلال، فارس

سايت باشگاه استقلال از برخورد دست هافبك اين تيم با صورت و گوش آرش برهاني خبر داد و اين برخورد را فوتبالي دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس، سايت رسمي باشگاه استقلال نوشت: "در اواخر تمرين امروز استقلال در يك صحنه آرش برهاني كه صاحب توپ بود قصد عبور از سد حسين كاظمي را داشت كه در جريان اين امر ضربه دست كاظمي به صورت و گوش برهاني برخورد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برهاني پس از اين برخورد به دليل احساس درد از ناحيه گوش راهي رختكن شد اما بلافاصله پس از پايان تمرين استقلال اين موضوع دهان به دهان چرخيد و به شكل ديگري شايعه شد: كاظمي و برهاني در جريان تمرين استقلال درگير شدند!!

حسين كاظمي در مورد اين برخورد گفت: به هيچ عنوان اين موضوع صحت ندارد. من و آرش با هم دوست هستيم و اين برخورد كاملا طبيعي بود. قصد داشتم توپ او را بزنم و زماني كه نزديك هم شديم دست من به صورت او برخورد كرد. اين برخورد كاملا فوتبالي بود و متأسفم كه از آن به گونه‌اي ديگري برداشت شده است.

آرش برهاني نيز با اشاره به اينكه خبرنگاران مختلفي در تماس‌هاي تلفني با وي اين شايعه را مطرح كرده‌اند گفت: شانه به شانه كاظمي حركت مي‌كردم و زماني كه دست او به گوشم خورد به دليل سرماي هوا با درد شديدي در اين ناحيه مواجه شدم و مجبور شدم از زمين بيرون بيايم و به رختكن بروم. متعجبم كه آنقدر زود همه چيز به گونه‌اي ديگر تحريف مي‌شود. من و حسين دوست هستيم و برخورد ما كاملا طبيعي بود ضمن اينكه بعد از تمرين هم در رختكن در مورد آن صحنه با هم صحبت كرديم. "


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016