سه شنبه 3 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم زاده: هدف ما کسب ۳ امتياز مقابل بنياد کار است، ايلنا

سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان درآستانه ديدار اين تيم برابر بنيادکارازبکستان گفت: ما در اين ديدار بايد با استفاده از شرايط ميزبانی، ۳امتياز ممکن را به دست بياوريم تا بتوانيم راه صعودمان از اين مرحله را هموار سازيم.


ايلنا:سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان درآستانه ديداراين تيم برابربنياد کارازبکستان گفت:مادراين ديداربااستفاده ازشرايط ميزبانی۳،امتيازممکن رابه دست بياوريم تابتوانيم راه صعودمان ازاين مرحله راهموارسازيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا،منصور ابراهيم زاده در نشست خبری پيش از ديدار تيمش برابر بنيادکار ازبکستان که ظهر امروز سه شنبه در هتل کوثر برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق افزود: نمی‌توانم نتيجه چنين ديدار مهمی را پيش بينی کنم اما ما برای پيروزی در اين ديدار خانگی که امتياز آن بسيار مهم و ارزشمند است به ميدان می‌رويم.
وی با بيان اينکه برای صعود به مرحله بعد نبايد امتيازات خانگی را به راحتی از دست بدهيم، افزود: پيروزی در اين ديدار خانگی می‌تواند زمينه صعود به مرحله بعد را فراهم کند.
سرمربی تيم فوتبال ذوب آهن ايران همچنين خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگويم در اين ديدار دفاع می کنيم يا حمله بلکه قطعاً در زمان مناسب حمله خواهيم کرد و در زمان لازم مقابل حملات حريف کارهای دفاعی را انجام می‌دهيم البته ما سيستم خودمان را داريم ولی مجبوريم براساس سيستمهای حريف آرايش بازی خود را تغيير دهيم.
وی در مورد مصدوميت صلصالی اظهار داشت: صلصالی يکی از بازيکنان ارزشمند ما بود اما تيمی که بايد در سه مسابقه معتبر داخلی و بين‌المللی به ميدان برود، به ۲۵ بازيکن آماده نياز دارد. قطعاً مصدوميت يکی از اتفاقاتی است که برای يک تيم می‌افتد و ما هم بازيکن جانشين برای نفرات مصدوم و محروم‌مان داريم.
ابراهيم زاده در پايان گفت: ما طوری تيم‌مان را طراحی کرديم که مصدوميت و محروميت بازيکنان به ما ضربه نزند تا بتوانيم نتايج دلخواه را در مسابقات پيش رو خصوصاً ليگ قهرمانان آسيا کسب کنيم.
ديدار تيم‌های فوتبال ذوب آهن ايران و بنيادکار ازبکستان در مرحله گروهی رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (فردا) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016