دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تيم السد قطر: برای کسب هر سه امتياز به کرمان آمده‌ايم، ايسنا

سرمربی تيم السد قطر در آستانه ديدار با مس در شهر کرمان گفت: ما اين بازی را جدی گرفته‌ايم و هدف ما کسب سه امتياز و راه يابی به مرحله بعد مسابقات است، زيرا اين کار آسانی پيش رويمان نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کوزمان، سرمربی تيم فوتبال السد قطر در کنفرانس خبری پيش از ديدار تيم‌های مثل کرمان و السد در جمع خبرنگاران گفت:‌ پس از کسب پيروزی ديدار قبل، به بازيکنانم اين مسئله را گوشزد کردم که اين ديدار به شيوه ای متفاوت تر انجام می‌شود. تيم مس در اين ديدار با حمايت تماشاگرانش و برای کسب امتيازبه ميدان خواهد آمد.

وی ادامه داد: چند بازيکن مصدوم داشتيم که پس از انجام تمرينات ويژه و ريکاوری به تيم افزوده شدند.

کوزمان خاطر نشان کرد: هر بازی سناريوی خاصی دارد. درست است که ما در ديدار قبل در فاصله زمانی کوتاهی چند گل زديم، اما اين بازی با ديدار قبل کاملا تفاوت دارد. اين ديدار می‌تواند تجربه بسيار خوبی برای بازيکنان جوان ما باشد. ضمن آنکه علاقه دارم تا ورزشگاه پر از تماشاچی باشد. چون اين معنای واقعی فوتبال است. بازيکنان ما بايد در چنين جوی بازی کنند.

وی در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه تاخير پرواز تيمش می‌تواند تاثيری در نتيجه بازی اين تيم برابر مصر داشته باشد گفت: به دنبال بهانه نيستم. ما بايد نتيجه بگيريم. اينجا برای فوتبال بازی کردن آمده‌ايم.

وی خاطر نشان کرد: می‌دانم در ايران مردم علاقه زيادی به فوتبال دارند و برای تشويق و حمايت از تيم خود کوتاهی نمی‌کنند، اما هدف ما ارائه فوتبالی با کيفيت و کسب سه امتياز اين ديدار است. در عمر مربی گری‌ام هيچ وقت برای تساوی در فوتبال برنامه ريزی نکرده‌ام. اگر مساوی شود نتيجه اتفاقات فوتبال است.

کوزمان گفت: هر گلی که در فوتبال به ثمر می‌رسد به دليل توانايی و نقاط قوتی است که يک تيم دارد و به همين شکل در نقطه مقابل آن دريافت هر گل به دليل ضعفی است که در تيم مقابل وجود دارد. پيش بينی نتيجه بازی سخت است، اما در ديدار رفت بازيکنان من در نيمه دوم انتظارات من را برآورده کردند. در نيمه اول ما تنها بر روی يک اشتباه فردی گل دريافت کرديم.

اگر مس بازی خوبی انجام دهد، اين ديدار جذاب خواهد شد که البته کار را برای ما نيز سخت تر خواهد کرد، اما فوتبال جذاب برای من از هر چيز ديگری مهمتر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016